Zycie rodzinne bez telewizorka

21. Data: 2002-09-04 04:58:38

Temat: Re: Zycie rodzinne bez telewizorka
Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA> szukaj wiadomości tego autora

W artykule Blanka wyklawiaturzył(a):

> U mnie następnym etapem jest to, że nerwią mnie filmy w telewizji. Wolę
> formę jaką daje DVD -oryginalna ścieżka dźwiękowa z napisami.

OOOO no widzisz jak sie spasowalismy.....? tez cenie to samo, orginalna
sciezka dzwiekowa i napisy, polskie tlumaczenia mowy sa kiepskiej
jakosci, zbyt ciche a i lektorzy jakos nie wczuwaja sie tak w role.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)poczta.onet.pl | GG:4510058 |ICQ:159794827 %

22. Data: 2002-09-04 06:05:48

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sokrates" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> Poza tym od wczoraj mam nowe
> zajęcie - zaczynam brać korepetycje z pierwszej klasy szkoły
> podstawowej. Korepetytorem jest mój syn:-))
> Sokrates

Siemanko po weekendzie. Korzystająć z okazji chciałem się dołączyć do
dumnego grona rodziców pierwszaków :)))))))

Pozdrawiam
Andrzej

23. Data: 2002-09-04 06:16:08

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JoJo" <g...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> (jak komputer) a że jedyny dopuszczany do urządzenia kolega ma zepsuty
> samochód, to zanosi się na dłuższy spokój w chałupie. Aczkolwiek TŻ
usiłował
> toto uruchomic siłą woli :))
> Na razie atmosfera lekko podminowana bo zbiegło się to na dodatek z
> pierwszym dniem w szkole dziecięcia. Komputer na szczęście działa więc TŻ
> heroicznie oglądał cóś z płytek (ja się nie dałam, bo g... widać:)).
> Pozytywne objawy zaczynają nieśmiało występować.
> Jak u was wygląda (lub wyglądałoby) życie rodzinne bez pudełka?

Po wielu latach udało mi się moją żonę przekonać do uroku radia. Jest to
jeden z etapów odciągania od telewizora :)
Gdy pracowałem na miejscu to jakomś dziwnym zbiegiem okoliczności zawsze jak
wracałem do domu to żona właśnie chwilę wcześniej włączyła telewizor. Ja jej
tam wierzę, ale z pewnością jej tego nie powiem. Teraz mieszkając u moich
rodziców nie oglądają prawie wcale i nie słyszałem słowa skargi z żadnej
stron. W przypadu żony pewnie porażająca miłość do teściowej zagłusza gorycz
braku telewizora, a w przypadku dzieci to sam nie wiem jak sobie dają radę
bez pokemonów ;))))

Andrzej

24. Data: 2002-09-04 06:18:34

Od: Alex Jańczak <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oasy <u...@p...onet.pl> w artykule
news:al48dl$ll9$1@news.onet.pl napisał...

> Siemanko po weekendzie. Korzystająć z okazji chciałem się dołączyć do
> dumnego grona rodziców pierwszaków :)))))))

I ja też, i ja też :) Starość nie radość ;)
Ale nauczycielki (to moja dawna szkoła) mówią do mnie "Oleńko".
Wiecie, jak to odmładza? :)

Olka
--
**/|_/|**********************************
*( oo_ Olka(głupia[TM]) }:->[=3 *

25. Data: 2002-09-04 06:33:45

Temat: Re: PierwszakiRe: Zycie rodzinne bez telewizorka
Od: Alex Jańczak <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

JoJo <g...@p...fm> w artykule
news:al494j$efe$1@sunsite.icm.edu.pl napisał...

> A jakiez książki mają pociechy, bo może będziemy się wspierac wzajemnie jak
> zadania będą nie na nasze głowy ?:))))

Wesoła Szkoła cz. 1

Chyba najpopularniejsze ostatnio?

Olka(rozumiem, że na pl.soc.dzieci pierwszaki są już "zbyt dorosłe"? :))
--
**/|_/|**********************************

26. Data: 2002-09-04 06:45:23

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alex Jańczak" <o...@p...pl> napisał w wiadomości

> Olka(rozumiem, że na pl.soc.dzieci pierwszaki są już "zbyt dorosłe"? :))

Zdecydowanie tak. Zwłaszcza po komentarzu mojego synka sprzed jakiekiegoś
czasu: - Coraz większa jest ta rodzinka - rzekł mój synek patrząc między
innymi na swoje młodsze rodzeństwo - teraz jeszcze ciocia Ola .....i
Piotruś - to od roku bratowa i ich synek, po dłuższym namyśle ciągnie -
....później Ilonka - tu głebokie zaciekawienie ze strony żony bo Ilonka to
synka najlepsza koleżanka z przedszkola :))) po czym nastąpił jeszcze
dłuższy namysł by dodać - .............i może jeszcze ktoś - i tu nas
poraził swoim perspektywicznym spojrzeniem w przyszłość ;))))))))))))

Andrzej

27. Data: 2002-09-04 06:47:55

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alex Jańczak" <o...@p...pl> napisał w
wiadomości news:al49f0$4qf$1@news.tpi.pl...

> Wesoła Szkoła cz. 1
>
> Chyba najpopularniejsze ostatnio?

Zgadza się i bardzo mi się podoba. W naszych czasach
wyglądało to zupełnie inaczej (skromniej), ale w każdym
razie mam sentyment do elementarza, który chciałbym kiedyś
kupie na jakiś starociach:-))
Sokrates

28. Data: 2002-09-04 06:47:57

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

JoJo <g...@p...fm> napisał(a):

> Jak u was wygląda (lub wyglądałoby) życie rodzinne bez pudełka?

Normalnie. Nie mamy i nigdy nie mieliśmy, odziedziczony wstawiliśmy do
sąsiada i jeśli rzeczywiście ma być coś ciekawego, o czym przez przypadek się
dowiemy, to idziemy i oglądamy. Średnio raz w miesiącu, wyższą średnią
wyciągaliśmy tylko wtedy, kiedy leciał Bond i postanowiliśmy ambitnie sobie
odświeżyć wszystkie.

Z nielicznych przebłysków oglądanych tu i ówdzie wnioskujemy, że telewizja to
dno i pięć metrów mułu. Filmy stanowczo wolimy oglądać w kinie i wyjście do
kina 1-2 razy w tygodniu z grubsza głód filmowy zaspokaja, poza tym i tak na
więcej nie ma czasu. Nie ma czasu na przeczytanie wszystkich książek, które
chciałoby się przeczytać, więc ogłupianie się ruszającymi obrazkami tym
bardziej nie wchodzi w grę.

JoP

29. Data: 2002-09-04 06:51:09

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oasy" <u...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:al48dm$ll9$2@news.onet.pl...

> Po wielu latach udało mi się moją żonę przekonać do uroku
radia. Jest to
> jeden z etapów odciągania od telewizora :)

Czyżby w obecnych czasach kobiety więcej oglądały telewizję?
Moja na codzień nie ogląda jej wcale, tylko wieczorkami
przed snem, ale to ja przecież jestem tym przed snem a nie
telewizor. Czy ona mnie jeszcze kocha;-))?
Sokrates

30. Data: 2002-09-04 06:59:20

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ona mnie jeszcze kocha;-))?

Ha, ha. Używamy tych samych argumentów :))))))))))

Andrzej

masaz dla ciezarnej
Uczucia mezczyzn
HELP!
dziecko a smierc
Konflikt na linii ojciec- dorastajacy syn