Zycie rodzinne bez telewizorka

31. Data: 2002-09-04 07:04:34

Temat: Re: Zycie rodzinne bez telewizorka
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana jako JoJo zapodała:

> Jak u was wygląda (lub wyglądałoby) życie rodzinne bez pudełka?

Przeżyliśmy awarię, która w związku z uporem męża trwała dwa miesiące ("a
właśnie, że go naprawię";-). Mieliśmy zaskakująco dużo czasu, była cisza i
spokój. Dzieci na dobranockę śmigały do babci, a nam w zasadzie telewizor
nie jest za bardzo potrzebny...

--
Pozdrawiam:
Justyna

32. Data: 2002-09-04 07:22:09

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oasy" <u...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:al4aul$q6a$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Sokrates" <d...@w...pl> napisał w
wiadomości

> Ha, ha. Używamy tych samych argumentów :))))))))))
>
> Andrzej

I dalej tradycyjnie, mówi, ze kocha i ogląda dalej? :-)))
Sokrates

33. Data: 2002-09-04 07:26:31

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I dalej tradycyjnie, mówi, ze kocha i ogląda dalej? :-)))
> Sokrates

No jakże by inaczej :)))))))) No i oczywiście włączenie przeze mnie
komputera w tym czasie do celów rozrywkowych to prawie że wielka zdrada
małżeńska;)))))))

Andrzej

34. Data: 2002-09-04 07:28:33

Temat: Re: PierwszakiRe: Zycie rodzinne bez telewizorka
Od: Alex Jańczak <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

JoJo <g...@p...fm> w artykule news:al4c2g$hh$1@sunsite.icm.edu.pl napisał...

> Użytkownik "Alex Jańczak" <o...@p...pl> napisał w wiadomości
>
> Tam nikt nie chce pisać o pierwszakach, wszyscy tylko o przedszkolakach :(

Może założymy nową grupę... pl.soc.dzieci.podstawowka.pierwszaki ? :)
A za rok następną... pl.soc.dzieci.podstawowka.drugoklasisci i tak dalej aż do
pl.soc.dzieci.studia.doktorat :DDD

Olka z głupawką
--
**/|_/|**********************************
*( oo_ Olka(głupia[TM]) }:->[=3 *

35. Data: 2002-09-04 07:29:48

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JoJo" <g...@p...fm> napisał w wiadomości

> Tam nikt nie chce pisać o pierwszakach, wszyscy tylko o
przedszkolakach :(

To była moja pierwsza grupa, którą subskrybowałem, jednak
faktycznie zakres tematyki dzieci w wieku około 7 lat była
znikoma, więc jestem tutaj i dobrze mi z wami.
Sokrates

36. Data: 2002-09-04 07:32:31

Od: "Tashunko" <like_anais(dislike_spam)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> faktycznie zakres tematyki dzieci w wieku około 7 lat była
> znikoma, więc jestem tutaj i dobrze mi z wami.

Może gdybyś został , połączył siły z JoJo i innymi , to i o
pierwszakach byłoby więcej na psd:))
O przedszkolakach pewnie skończy się jak te najmłodsze przestaną
płakać :)
O 4-ro , 5-cio latkach też już jest niewiele...dlatego częściej jestem
tutaj i nie jest źle :)

Zresztą...zawsze możesz / możecie zacząć " od początku " i wrócić na
psd:)))))

--
Pozdrowionka!
Joanna

37. Data: 2002-09-04 07:35:56

Od: "Tashunko" <like_anais(dislike_spam)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może założymy nową grupę... pl.soc.dzieci.podstawowka.pierwszaki ?
:)
> A za rok następną... pl.soc.dzieci.podstawowka.drugoklasisci i tak
dalej aż do
> pl.soc.dzieci.studia.doktorat :DDD

Na hydeparku jest grupa dzieci_rocznik_1997 . Mało nas , ale może się
rozkręci. Możecie sobie zrobić dzieci_rocznik_jakiśtam:))))))))

--
Pozdrowionka!
Joanna

38. Data: 2002-09-04 07:48:23

Od: "Tashunko" <like_anais(dislike_spam)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oasy" <u...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:al4chk$t32$1@news.onet.pl...

No i oczywiście włączenie przeze mnie
> komputera w tym czasie do celów rozrywkowych to prawie że wielka
zdrada
> małżeńska;)))))))

A pewnie , że wielka:))))
Sama jestem zdradzana w ten sposób dośc często:
- Kochanie, pójdziesz się położyć do Miłoszka ? Jeszcze troszkę
popracuję ( posłucham , poczytam jakiegoś bloga , po_cośtam )....
Joanna bierze kołderkę pod pachę , podusię pod drugą , mężuś daje
słodziutkiego dzióbaska i Joanna maszeruje do dzieci , TŻ do kompa.
" Troszkę" trwa zwykle do 2 :00 ; 2:30 ; 3:00 , po czym TZ przychodzi
i słodko szepta do zaspanego uszka:
- Kochanie położysz się ze mną?
Nic to ,że sen był akurat mocno erotyczny w fazie rozwoju...Joanna
bierze podusię, Mężusio taszczy kołderkę i maszerują do małżeńskiego
łoża...
Dalej ...różnie , często trzeba dokończyć sen erotyczny na jawie ,
coby się nie zmarnował , często tak, jak w starym wątku Sokratesa o "
sennym pobudzaniu " , czasem uda się po prostu dospać do
rana:))))))))) Odwracanie tyłem do TŻ to najgorsze rozwiązanie:))))))

--
Pozdrowionka!
Joanna

39. Data: 2002-09-04 07:52:46

Od: Katarzyna Dziurka <d...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

JoJo wrote:

> Jak u was wygląda (lub wyglądałoby) życie rodzinne bez pudełka?

Na wakacje leździmy tam, gdzie takich urządzeń nie ma i jest cudownie.
Na codzeń niestety funkcjonuje, a ja usilnie walczę ograniczając czas
dostepu, wyłączając, nie pozwalajac właczać w okreslonych
sytuacjach/godzinach.

Katarzyna

40. Data: 2002-09-04 07:56:32

Od: Katarzyna Dziurka <d...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

JoJo wrote:

> A jakiez książki mają pociechy, bo może będziemy się wspierac wzajemnie jak
> zadania będą nie na nasze głowy ?:))))

Ja mam już drugoklasistkę, ale jeszcze pamiętam pierwszą klae :))))
Agatka miała (i ma ciąg dalszy) podrecznik "Moja szkoła"

Katarzyna

masaz dla ciezarnej
Uczucia mezczyzn
HELP!
dziecko a smierc
Konflikt na linii ojciec- dorastajacy syn