Re: aborcja w przypadku gwałtu

From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: aborcja w przypadku gwałtu
Date: Sun, 16 Jul 2017 22:28:45 -0500

"Jivanmukta" <j...@p...onet.pl> wrote in message
news:okh88v$b8j$1@news.icm.edu.pl...

> Bo wierzę że Bóg jest sprawiedliwy.

A skąd w ogóle pewność, że jakiś Bóg istnieje i się nami przejmuje?

> Jeśli są ludzie dobrzy którym się źle wiedzie i źli którym
> się dobrze wiedzie, to reinkarnacja i karma to tłumaczy.

No ale to tylko może być hipoteza. Wymyślił sobie ktoś taki pomysł...
Czy masz jakieś potwierdzenie istnienia tej reinkarnacji czy nie?

Bo wiesz, uczepiłeś się tej sprawiedliwości a może tej sprawiedliwości
nie ma, ani boga nie ma, i to że ludziom dobrym spada sopel na głowę
albo jakiś rak trzóstki ich zabija za młodu to zwyczajny przypadek,
zbieg okoliczności? Ani winy ani kary tam nie ma - ot, losowanko...