Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: tren R <t...@p...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: algorytm walki - zagadka
Date: Fri, 17 Apr 2009 10:02:27 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 30
Message-ID: <gs9d52$ac6$1@news.onet.pl>
References: <gs82k7$jsv$2@news.onet.pl> <gs98re$vdu$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: cwu74.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1239955427 10630 83.19.128.74 (17 Apr 2009 08:03:47 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 17 Apr 2009 08:03:47 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.21 (Windows/20090302)
In-Reply-To: <gs98re$vdu$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.psychologia:451693
Ukryj nagłówki
Redart pisze:
>
> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
> news:gs82k7$jsv$2@news.onet.pl...
>
> Znaczy sie chcesz sobie rozkminić symulator ? :)))
> W plemionach jest takie cuś ja symulator, robiłem nawet badania doś
> dokładne
> jak to działa (zresztą nie tylko ja).
> Ale po Twoich liczbach chyba się nie przejdę ;))) Głowa rozboli jeszcze
> ;)))
> Wyciągasz je z symulatora, czy nie macie tam czegoś takiego i to są wyniki
> rzeczywistej walki ?
symulator jest a i owszem.
ale wiesz - fajnie mniej więcej wiedzieć, jaki skład wybrać na oko, żeby
potem testować w symulatorze. czyli - co z czym się je ogólnie, a detale
sprawdzać.
a tu bryndza, ani nie wiadomo jak te jednostki się zachowują, do kogo
strzeelają, czy losowo, czy czy ktoś tam pierwszy strzela, czy walka
jest turowa, w ogóle faq nie ma do tej gry i jest ona popieprzona jak
paczka gwoździ. i jakoś może dlatego mis się spodobała :)
ech, a mówią, że niemcy to tacy zorganizowani :)
--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://www.lastfm.pl/music/Tu+i+Teraz/16+Minut
http://trener.blog.pl/
"Dzięki białemu płótnie konie zwiadowców pozostają dłużej nienakryte"
|