Data: 2009-04-17 09:28:47
Temat: Re: algorytm walki - zagadka
Od: "Chiron" <e...@o...eu>
Pokaż wszystkie nagłówki
Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
news:gs9d52$ac6$1@news.onet.pl...
> Redart pisze:
>>
>> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
>> news:gs82k7$jsv$2@news.onet.pl...
>>
>> Znaczy sie chcesz sobie rozkminić symulator ? :)))
>> W plemionach jest takie cuś ja symulator, robiłem nawet badania doś
>> dokładne
>> jak to działa (zresztą nie tylko ja).
>> Ale po Twoich liczbach chyba się nie przejdę ;))) Głowa rozboli jeszcze
>> ;)))
>> Wyciągasz je z symulatora, czy nie macie tam czegoś takiego i to są
>> wyniki
>> rzeczywistej walki ?
>
> symulator jest a i owszem.
> ale wiesz - fajnie mniej więcej wiedzieć, jaki skład wybrać na oko, żeby
> potem testować w symulatorze. czyli - co z czym się je ogólnie, a detale
> sprawdzać.
> a tu bryndza, ani nie wiadomo jak te jednostki się zachowują, do kogo
> strzeelają, czy losowo, czy czy ktoś tam pierwszy strzela, czy walka jest
> turowa, w ogóle faq nie ma do tej gry i jest ona popieprzona jak paczka
> gwoździ. i jakoś może dlatego mis się spodobała :)
>
> ech, a mówią, że niemcy to tacy zorganizowani :)
25 lat temu uczyłem się teorii gier. I to mi przypomina zadanie z tej
teorii. A nawet dokładnie nim jest. I pamiętam także zadania, tak właśnie z
pozoru niewinnie wyglądające, które miały wprawdzie rozwiązania, ale każde
takie rozwiązanie to temat pracy doktorskiej:-). Tylko niestety cybernetyką
już się mało kto interesuje- więc może na pl.sci.matematyka?
pozdrawiam
Chiron
|