Data: 2009-04-17 08:02:27
Temat: Re: algorytm walki - zagadka
Od: tren R <t...@p...pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
Redart pisze:
>
> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości
> news:gs82k7$jsv$2@news.onet.pl...
>
> Znaczy sie chcesz sobie rozkminić symulator ? :)))
> W plemionach jest takie cuś ja symulator, robiłem nawet badania doś
> dokładne
> jak to działa (zresztą nie tylko ja).
> Ale po Twoich liczbach chyba się nie przejdę ;))) Głowa rozboli jeszcze
> ;)))
> Wyciągasz je z symulatora, czy nie macie tam czegoś takiego i to są wyniki
> rzeczywistej walki ?
symulator jest a i owszem.
ale wiesz - fajnie mniej więcej wiedzieć, jaki skład wybrać na oko, żeby
potem testować w symulatorze. czyli - co z czym się je ogólnie, a detale
sprawdzać.
a tu bryndza, ani nie wiadomo jak te jednostki się zachowują, do kogo
strzeelają, czy losowo, czy czy ktoś tam pierwszy strzela, czy walka
jest turowa, w ogóle faq nie ma do tej gry i jest ona popieprzona jak
paczka gwoździ. i jakoś może dlatego mis się spodobała :)
ech, a mówią, że niemcy to tacy zorganizowani :)
--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://www.lastfm.pl/music/Tu+i+Teraz/16+Minut
http://trener.blog.pl/
"Dzięki białemu płótnie konie zwiadowców pozostają dłużej nienakryte"
|