Re: antykoncepcja

Data: 2005-03-01 13:35:40
Temat: Re: antykoncepcja
Od: "Luiza" <spam-usuń-toluiza.gawlinska@poczta.onet.pl>

Użytkownik "Tomasz" napisał w wiadomości
> piguły niby nic nie szkodzą teraz ale za parę lat jak Ci coś w bebechach
> wysiądzie to wtedy zaczniesz się tym martwić, dobra zabawa to przywilej
> młodości ;)

Dziękuję za troskę, ale tak, jak napisałam poniżej przed chwilą
mężczyźni nigdy nie dowiedzą się o wielu rzeczach. Wiele z Nas wolało by
pójść do wojska i mieć miesiączkowanie z głowy na 4 lata, niż co miesiąc
przeżywac tą 'rozkosz' wyjętą z kalendarza..
Nie mówię tego, by się wymądrzać.. I nie piszę, by coś udowodnić
(chociaż może tak wyglądać).. Nie chce też zagrać Wam na nosach :P Więc nie
odbierzcie mnie źle...
Chcę tylko, by na te tematy wypowiadali się ludzie, którzy wiedzą o czym
mówią :)
To fajnie, że mężczyźni wiedzą cokolwiek o pigułkach :) bo to znaczy, że
interesują się stanem zdrowia swoich wybranek :) Moj Mężczyzna też o tym
dużo wie :P
Ehh.. Nie chce wojny, wyrażam tylko swoje zdanie, które nie jest błędne :)

Pozdrawiam bardzo serdecznie

Luiza