Re: antysemityzm

Data: 2009-10-15 07:00:56
Temat: Re: antysemityzm
Od: "Yelo vel Redart" <r...@c...op.pl>

Użytkownik "Chiron" <c...@...pl> napisał w wiadomości
news:hb5fau$1dk$1@node2.news.atman.pl...

Sorry Chiron, ale manipulujesz. Ja mówię w kontekście homoseksualizmu
- bo taki był pierwotny kontekst dyskusji. A Ty w kilku ruchach wiosełkiem
puszczasz swój kajaczek, po kolei po takich kaczeńcach:

homoseksualizm->zdecydowała prosta większość->organizacja zdrowia
złamała zasady->zasad nie wolno łamać->tragicznie->zbrodnicze konkluzje.
Tu przestałem czytać.

No niestety, Chironie, nie jestem w stanie prowadzić dyskusji w takiej
atmosferze, w której (zgodnie z podawanymi przez Ciebie linkami)
np. tworzy się termin 'freudysta'(od Freuda) na oznaczenie jakiejś
tajemnej frakcji politycznej próbującej pogrążyć świat w zbrodni.
To jest grupa sci.psychologia, tutaj Freud jest traktowany jak
Darwin, czy Galileusz i Kopernik - wiedzieli, że coś w trawie piszczy,
ale oczywiście nie mieli tej wiedzy, co my dzisiaj.

Dla Ciebie 'freud' to 'Żyd-marksista-homoseksualista'. Sorry.