antysemityzm

271. Data: 2009-10-22 20:04:24

Temat: Re: antysemityzm
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Dlaczego nie podajesz swojego imienia i nazwiska tu na grupie? Masz powód
> by się ukrywać?

Też objęty.

Qra

272. Data: 2009-10-22 20:23:29

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Większa motywacja po to, żeby kogoś poznać?

Większa motywacja, żeby pójść i zaznajomić się, ponieważ nie zna się
nawet nazwiska.

> Hmm, zawsze mi się wydawało,
> że wystarczy sama ciekawość drugiego człowieka.

Hm, zawsze wydawało mi się, że ciekawość to jest jeden z motywatorów.

> Owszem- nie powinno się
> narzucać, ale zawsze powinniśmy się interesować naszymi sąsiadami:
> interesować życzliwie.

Czy brak listy z nazwiskami jakoś przeszkadza Ci w interesowaniu się
sąsiadami? Pójść, pogadać, przedstawić się, zapytać jak się nazywa. Tak
sobie Chironie myślę, że Ty jesteś z tych, którzy lubią się kimś
interesować, ale po cichu. I właśnie przed takim interesowaniem się
chironi owa ustawa. ;)

> Czy gdybyś się dowiedziała, że Twoja sąsiadka
> byłą samotna, umarła w domu- bo nie miał jej kto kupić leków, jedzenia-
> jak byś się z tym poczuła?

Czy gdybym znała jej nazwisko, bardziej bym się nią interesowała?
(zakładając, że się nią obecnie nie interesuję)

Ewa

273. Data: 2009-10-22 20:25:16

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:

> Motywacja by wpuścić do mieszkania osobę, która ukrywa swoje
> nazwisko?

Motywacja, by pójść i przedstawić się, licząc na wzajemność w tym
względzie (w końcu każdemu w jakimś stopniu zależy na znajomości z
sąsiadami i to nie przed sąsiadami chroni ustawa). Gdyby lista wisiała,
to głupio by było przyjść i się przedstawiać - bo i po co? ;)

Ewa

274. Data: 2009-10-22 20:29:13

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> [...]
> sąsiadami i to nie przed sąsiadami chroni ustawa). Gdyby lista wisiała,
> to głupio by było przyjść i się przedstawiać - bo i po co? ;)

U mnie sąsiedzi sobie nawet 'dzień dobry' nie mówią. Gdybym znała
nazwisko jegomościa, mogłabym stwierdzić ten cham Kowalski wsiada do
windy i nawet 'dzień dobry' nie powie, a tak mogę stwierdzić, ten
anonimowy cham nawet mi 'dzień dobry' nie powie. Jak dla mnie żadna różnica.

--

Paulinka

275. Data: 2009-10-22 20:29:39

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Kiedyś pytając grzecznie o czyjeś nazwisko pytano: "Pańska godność?" no
> cóż- jak ktoś nie ma godności- to czym ma się chwalić?:-)

I myślisz, że przez brak godności ludzie nie wieszają nazwisk na drzwiach?

> bo się posprzeczamy. Czy to jakiś problem?

Też jesteś z tych, którzy rozdają czyjeś telefony?
Ja nie chcę być w bazach danych różnych firemek i już. Nie jest to dla
mnie problem, żeby spławić akwizytora, ale nie lubię tego robić, bo np.
czuję, że przez to ciągłe spławianie znieczulam się na ludzi. Nie jest
to dla mnie przyjemne.

> na to swoją uwagę. Kto wie- może zrezygnuję z nicka i zacznę się
> podpisywać nazwiskiem?

Rób, jak uważasz.

Ewa

276. Data: 2009-10-22 20:33:23

Od: "fun.fire -`@'- house.club" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał

[...]

Paulina, czy ja już mówiłem, ze Cie bardzo lubię ? :o)
A czy Ty na pewno jesteś dziewczyną ? :o/

zdar
jude.billy.farookhar :O)
-------------------------------------
FUN FIRE -`@'- HOUSE CLUB

277. Data: 2009-10-22 20:35:49

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

fun.fire -`@'- house.club pisze:
> [...]

Paulina, czy ja już mówiłem, ze Cie bardzo lubię ? :o)
A czy Ty na pewno jesteś dziewczyną ? :o/

A bycie dziewczyną to jakaś ujma?
Chociaż z drugiej strony...:
<m4tt> wiesz.. 67% dziewczyn nie uzywa mozgu
<funky_girl> ja naleze do tych 13 %

--

Paulinka

278. Data: 2009-10-22 20:39:27

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> tak oto plecie:

> [...]
> 'dzień dobry' nie powie, a tak mogę stwierdzić, ten anonimowy cham nawet
> mi 'dzień dobry' nie powie. Jak dla mnie żadna

Jaki tam anonimowy??
"ten cham z drugiego piętra wsiada do windy i nawet 'dzień dobry' nie powie"

Qra

279. Data: 2009-10-22 20:39:34

Od: "fun.fire -`@'- house.club" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> różnica.

Paulina, czy ja już mówiłem, ze Cie bardzo lubię ? :o)
A czy Ty na pewno jesteś dziewczyną ? :o/

==
Nie, a nawet wręcz przeciwnie, bo ja ostatnio
przechodze na wiarę w Boginie :o)
bo moim skromnym :o) zdaniem są w stanie
dać więcej szczęścia niż Bogowie czysto samczy.

>Chociaż z drugiej strony...:
<m4tt> wiesz.. 67% dziewczyn nie uzywa mozgu
<funky_girl> ja naleze do tych 13 %
==
Gdzieś ostatnio słyszałem, ze i tak ludzie nie wykorzystujemy
95% szarych komórek, więc w sumie na jeno wychodzi :o)
--
Paulinka

zdar
jude.billy.farookhar :O)
-------------------------------------
FUN FIRE -`@'- HOUSE CLUB

280. Data: 2009-10-22 20:40:40

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> tak oto plecie:

> Jaki tam anonimowy??
> "ten cham z drugiego piętra wsiada do windy i nawet 'dzień dobry' nie
> powie"

A jak się spotkamy na parterze przy wejściu? ;)

--

Paulinka

Feministyczna rewolucja Chrystusa
Typowe fobie przeciwko żydom jako wyznaniu religijnemu rozpowszechniała propaganda hitlerowska wspólnie z papiestwem, czyli inkwizycją.
Z neta
btw - żona zrobiła właśnie macę :)
PORADNIK DOMOWY DLA ...