Re: badanie ginekologiczne

Newsgroups: pl.sci.medycyna
From: Kami <K...@j...net>
Subject: Re: badanie ginekologiczne
Sender: Kami <K...@j...net>
Date: Mon, 21 Jan 2002 16:36:41 +0100

> From: <b...@p...onet.pl> [mailto:b...@p...onet.pl]
> Posted At: Monday, January 21, 2002 2:53 PM
> Posted To: medycyna
> Conversation: badanie ginekologiczne
> Subject: Re: badanie ginekologiczne

> ZGODZILA SIE znaczy, ze moglaby rownie dobrze pojsc sama, ale
> rozumie to, ze
> chce byc przy niej i jednoczesnie moja obecnosc przy badaniu
> jej nie krepuje
> (gdyby ja jednak krepowala to tez pewnie by sie zgodzila, ale
> wyraznie
> powiedziala by mi o tym)

Gdybym ja się krępowała, to bym się nie zgodziła, bo nie ma powodu żebym
się do tego zmuszała. Wiesz - obecność podczas wizyty to jedno, a
zaglądanie między nogi to coś zupełnie innego. Ja (podkreślam - JA) nie
czuję absolutnie żadnej potrzeby asysty mojego faceta podczas badania...
Bo u diabła po co?
A jakby on mi zameldował, że chce, to bym go chyba pogoniła (ale nie
zamelduje, więc nie ma problemu), a gdyby naciskał, to zaczęłabym się
zastanawiać, czy aby na pewno wszystko jest w porządku z jego
upodobaniami w sferze seksu.

[ciach]
> Staram sie chodzic, gdzie sie da (chociaz nie zawsze jest to
> mozliwe) i
> zapewniam Cie, ze ona nie odbera mnie jak jakiegos natreta.

Jesteś pewnien?
Nie wiem, sądzę po sobie... Ale mnie naprawdę by przeszkadzała asysta
partnera przy badaniu. Tylko że ja bym o tym powiedziała wprost. Ale
znam mnóstwo dziewczyn, które dla tzw. świętego spokoju by milczały.

> drugiej strony
> nie ukrywam, ze ginekolog jest najwazniejszy. Dlaczego? Bo
> dotyczy zycia
> intymnego, ktore jest nasze wspolne. Poza tym paranoja jest
> dla mnie to, ze
> lekarz (w zasadzie obca osoba) bada moja dziewczyne a mnie
> nie wolno na to
> patrzec.

A czy Ty byś nie miał oporów przed jej obecnością podczas badania u
urologa bądź androloga? Wiesz, jak wygląda badanie prostaty? Z opowieści
znajomego, który badanie miał (może się zmieniło...) odbywa się to tak,
że facet klęka i (brzydko mówiąc) "wypina się", a lekarz bada prostatę
przez odbyt. Nie miałbyś absolutnie żadnych oporów, żeby Twoja ukochana
to widziała?

> Dziewczyna mialaby sie nie wstydzic przed obca
> osoba, a krepowac przez
> moj wzrok ????? Przeciez to wlasnie my jestesmy sobie najblizsi...

Ale moim zdaniem (i to w moim związku praktykuję) istnieje pewna sfera
intymności. Nie chodzi o udawanie, że się nie wydala na przykład, czy że
nie miewam miesiączki, ale nie będę zmieniać podpasek przy moim
partnerze, bo nie ma absolutnie żadnego powodu, żeby on to oglądał. Tak
samo nie ma moim zdaniem najmniejszego powodu, aby ramię w ramię z
lekarzem zaglądali mi między nogi - no bo po co?
Ale to tylko moje zdanie.

Kami
k...@p...net
ICQ: 81442231 - GG# 436414