Re: badanie ginekologiczne

From: d...@a...comnect (Magdalena)
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Date: 21 Jan 2002 21:26:29 GMT
Subject: Re: badanie ginekologiczne

Kami K...@j...net writes:

>I to wszystko zalezy od Twojej dziewczyny. Moge sie oczywiscie mylic,
>ale wcale nie jestem taka przekonana, czy ona tak marzy o Twojej
>obecnosci podczas badania.

No prosze, jaki ciekawy watek. Ktos powinien zrobic FUT na pl.sci.psychologia
;)

Btw jak moja mama opowiada o dniu, w ktorym sie urodzilam, to nie omieszka
wpomniec o "fantastycznym" pomysle lekarza, ktory chcial sprawdzic rozwarcie
przy jej matce i moim ojcu. Zona moze robic szpagaty nago przy swoim partnerze
w domu, ale sa momenty kiedy potrzebuje odrobiny intymnosci. Jesli partner nie
jest w stanie tego zapewnic, nie wroze zwiazkowi szczesliwej przyszlosci.

Co do argumentacji, to czy autor watku zaglada swojej dziewczynie miedzy nogi,
gdy ta zalatwia swoje potrzeby w ubikacji? "Bo to jest moja dziewczyna i musze
widziec wszystko co sie z nia dzieje".

Magdalena

--
A great many people think they are thinking when they are merely rearranging
their prejudices. (William James)