bede tata :-)))))))))

31. Data: 2002-09-04 13:40:06

Temat: Re: bede tata :-)))))))))
Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Domin" <d...@w...pl> napisał

> Teraz to co po nizej to bez zadnych ekstrawagancji, jesli sie myle to
prosze
> poprawic.
>
> Ok. Wydatki Pana młodego:
> -garnitur, buty, bukiet dla panny mlodej - 1000 zl

Mi się wydaje, że nie dasz rady zmieścić się w tej kwocie.
Same kwiaty to 100 pln, a buty i garnitur za 900 kiepski chyba jakiś ??? A
koszula, mucha ?

> -orkiestra - 2000 zl
> - alkohol na ok 100 os. po 0,5 l. na lebka - 2200 zl

A wino i piwo ? Piwo możesz sobie darowac ale wino być powinno - naprawdę
nie wszyscy piją wódkę.

> - napoje zimne, soki itp. 500 zl

Jest ciepło ... więc napoi może pójść duuużo.

> - poniewaz wesele poza Krakowem - autobus 500 zl
> - kisadz 300 zl
?

Kwiaty do kościoła, organista, zapowiedzi, licencja ?

> - obraczki - juz mamy- ale ok. 1000 zl
>

> Panna mloda
> - suknia i dodatki 1000 zl

Nie ma szans ... ja wprawdzie z W-wy ale niedawno to wszystko przerabiałam i
najtańszą sukienkę jaką w ogóle widziałam (o jakości i estetyce nie wspomnę)
to kosztowała 1150 pln (bazar Różyckiego).
Welon 50pln, rękawiczki ?, bielizna ? buty ? fryzjer ? wizażystka ?

> - kucharka, 2 kelnerki x 2 dni 600 zl
> - jedzenie, ciasta ok 3000 zl ??

100 osób chcesz za 3000 pln nakarmić przez całą noc ?
Za 30 pln ... co chcecie zaserwować ?

A gdzie robicie to wesele ... w domu (bo nigdzie nie ma wynajmu sali, ani
jej ustrojenia) ?
A samochód ?
A fotograf ?
A kamera ?

Będe bic pokłony jeśli Ci się uda zmieścić w tej kwocie.
Powodzenia
MOLNARka

32. Data: 2002-09-04 13:51:52

Od: "Domin" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może dajcie chłopakowi dojść do słowa a nie odpowiadajcie i komentujcie za
> niego, co ?

No przeciez odpowiadam i to prawie na biezaco.
Pozdrawiam
Domin

33. Data: 2002-09-04 14:00:09

Od: "Domin" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

[ciach] czy jakos tak

wszystko sie zgadza, zakladam najtanszy wariant, ale masz racje, ciezko w
tej kwocie by bylo.

> 100 osób chcesz za 3000 pln nakarmić przez całą noc ?
> Za 30 pln ... co chcecie zaserwować ?

Tesciu sam choduje swinki i krowki, sam je potrafi w glowe pyknac i
wedlinki, miesa itp. porobic. Oglnie ze jest to wies wiec z jedzeniem nie ma
takiego problemu

> A gdzie robicie to wesele ... w domu (bo nigdzie nie ma wynajmu sali, ani
> jej ustrojenia) ?

sala jest za free. I to porzadna sala

> A samochód ?

No innym samochodem niz swoim ukochanym golfikiem to sobie nie wyobrazam
jechac.

> A fotograf ?
> A kamera ?

Amatorski sprzet. No do fotografa pojedziemy bo moja "pol zona" chce.

> Będe bic pokłony jeśli Ci się uda zmieścić w tej kwocie.
> Powodzenia
Dzieki.
Powiem jak wyszlo. Zawsze jest mozliwosc, ze tesciowie na wiadomosc o ciazy
sie wkurza i impreza ograniczy sie do kosciol + mala impreza, ale wtedy kasy
troche zostanie i pojdzie na co innego :-)))))

Pozdrawiam
Domin

34. Data: 2002-09-04 14:40:54

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"MOLNARka" <g...@h...pl> wrote in message
> Użytkownik "JoJo" <g...@p...fm> napisał

> Nie za bardzo ... autor od razu mówił ze o zabezpieczaniu dużo nie myśleli
> ... więc wnioski Amelii o nie 100% działaniu środków wcale autora nie
> dotyczą ... są dopisane ot tak sobie ;-/

Molnarko , masz rację to trochę skomplikowane, ale co on ma teraz
powiedzieć.
Będzie mial dziecko z ukochaną osobą. Pewnie że lepiej byłoby aby stało się
to tak jak zaplanowali. Z drugiej zaś strony Dominik ma trochę racji, że z
wolą nieba zgadzać sie trzeba.

Rozumiem że nurtuje Cię pytanie, dlaczego na początku 21 wieku, młodzi
wykształceni ludzie nie używają środków antykoncepcyjnych.

I przyznam się szczerze że mnie też? Dominiku odpowiesz?

Jacek

35. Data: 2002-09-04 15:57:53

Od: "Domin" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I przyznam się szczerze że mnie też? Dominiku >odpowiesz?

Sprawa wydaje mie sie bardzo prosta w moim przypadku. Wiec dlaczego ??? Tak
jak napisales bo sie kochaja i chca miec te dzieci. I nie jest to jakas
zabawa, ze uda sie albo nie. Teraz bedziemy mieli dziecko i po urodzeniu,
dopoki nie bedziemy zdecydowani na drugie bedziemy sie zabezpieczac. A na
pytanie: "Dlaczego nie uzywaja srodkow antykoncepcyjnych" moja odpowiedz to:
Bo nie zalezalo Nam na tym, aby uniknac ciazy.

Bardzo sie ciesze, ze bede mial dziecko teraz, poki jeszcze jestem mlody,
bede mogl pokazac mu swiat i co nieco mu o nim opowiedziec. A jak moje
dzieci juz dorosna, ja bede na tyle mlody aby moc naprawde zrobic kilka
rzeczy na ktore mam ochote i nie bede sie musial martwic co sie stanie z
moja rodzina jak by mi sie cos stalo. Nie jestem samobujca, ale pociagaja
mnie rzeczy ekstremalne, przy ktorych latwo sie uszkodzic ;-).

Pozdrawiam
Domin

36. Data: 2002-09-04 15:58:21

Od: "Ania Björk \(sveana\)" <a...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

> 100 % rzeczywiście nie ma ... jest 99.999999% i mi osobiście takie
> zabezpieczenie wystarcza ;-)

Wez moze pod uwage ten fakt, iz masz spore problemy z zajsciem w ciaze,
chyba ze sie myle? ;-)
I nie mozesz porownywac tego, co wystarcza Tobie z tym, co nie wystarcza
innym.
Tak mi tylko sie nasunelo, w imie sprawiedliwosci ocen innych ludzi.... Poza
tym "mi osobiscie" nijak sie nie przeklada na "wszyscy powinni".

Anna

PS. Odpisuje tylko dlatego, ze czyscilam komputer (to sie nazywa
formatowanie) i KF mi sie oczyscil rownoczesnie.

37. Data: 2002-09-04 17:08:35

Od: "Elżbieta" <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MOLNARka <g...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:al52ia$48h$...@n...tpi.pl...
> Użytkownik "Domin" <d...@w...pl> napisał
>

> Kwiaty do kościoła, organista, zapowiedzi, licencja ?

Za to się płaci osobno? Kwiaty trzeba kupić, o rety, 10 lat temu to było
fajnie :)
Co to takiego ta licencja, czy ma coś wspólnego ze ślubem konkordatowym?

--
Elżbieta

38. Data: 2002-09-04 17:29:27

Od: "AsiaS \(Asia Slocka\)" <a...@n...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek"
> Rozumiem że nurtuje Cię pytanie, dlaczego na początku 21 wieku, młodzi
> wykształceni ludzie nie używają środków antykoncepcyjnych.
> I przyznam się szczerze że mnie też? Dominiku odpowiesz?

Dlaczego to dziwne? Jeśli ciąża nie jest dla pary kochających
się ludzi _żadnym_ problemem, jeżeli i tak jej chcą (nie ważne
kiedy) to po co się zabezpieczać??
Zabezpieczenie służy uniknięciu ciąży, czy nie?
A jeżeli ktoś nie chce uniknąć?
Asia

39. Data: 2002-09-04 17:38:22

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Domin" <d...@w...pl> wrote in message news:al5agf$btb$1@news.tpi.pl...

> [...]
to:
> Bo nie zalezalo Nam na tym, aby uniknac ciazy.

Jak rozumiem , chodziło o to że, jeśli czekaliście na coś co mogłoby
przyspieszyć
Waszą decyzję.
Może to głupię ale z mojego doświadczenia poradzę Ci jedno. Jak zrobicie
swoje wesele nie pozwólcie aby zepsuło Wam noc poślubną, po prostu miejcie
przygotowany pokój, i w miarę szybko zwincie się z imprezki weselnej. I
spędzcie te noc tylkowe dwoje.

> [...]
> dzieci juz dorosna, ja bede na tyle mlody aby moc naprawde zrobic kilka
> rzeczy na ktore mam ochote i nie bede sie musial martwic co sie stanie z

Kiedy rodził się mój pierwszy syn ja zdawałem egzamin z Algebry, miałem
wtedy 20 lat.
Zgadzam sie z Tobą fajnie jest mieć dzieci w młodym wieku, szczególnie
gdy macie takie możliwości.

> Nie jestem samobujca, ale pociagaja
> mnie rzeczy ekstremalne, przy ktorych latwo sie uszkodzic ;-).

Ja teżnie jestem.

Pozdrawiam

Jacek

40. Data: 2002-09-04 17:40:49

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"AsiaS (Asia Slocka)" <a...@n...pro.onet.pl> wrote in message
> [...]
> kiedy) to po co się zabezpieczać??
> Zabezpieczenie służy uniknięciu ciąży, czy nie?

Asiu, nie chodzi o to czy się kochają problem brzmiał, dlaczego po prostu
nie pobrali sie
pół roku temu ? Teraz do ich miłości, niektórzy ludzie doczepią metkę
"wpadka"
czy im się to podoba czy nie.
I co niestety gorsze, oni sami mogą trochę w tę łatkę uwierzyć (czego im nie
życzę), ale to już zupełnie inny wątek.

Jacek

Zycie rodzinne bez telewizorka
masaz dla ciezarnej