Re: bóg jest kłamcą isadystą

From: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<ac68h7$86n$1@h1.uw.edu.pl> <3...@n...vogel.pl>
<000001c20324$72957a60$6464a8c0@toshiba> <actp2l$b3d$1@h1.uw.edu.pl>
<q1OI8.60956$Ka.4945905@news2.calgary.shaw.ca> <3...@n...vogel.pl>
<PK4J8.158716$xS2.12770506@news1.calgary.shaw.ca>
<3...@n...vogel.pl>
<zK5J8.158805$xS2.12779765@news1.calgary.shaw.ca>
<3...@n...vogel.pl>
<aqjJ8.162767$xS2.13061713@news1.calgary.shaw.ca>
<3cf5d3f5$1_1@news.vogel.pl>
<YVsJ8.164262$xS2.13137373@news1.calgary.shaw.ca>
<3cf65d16$1_2@news.vogel.pl>
<PcuJ8.164322$xS2.13144983@news1.calgary.shaw.ca>
<3...@n...vogel.pl> <_dEJ8.75462$Ka.5780980@news2.calgary.shaw.ca>
Subject: Re: bóg jest kłamcą isadystą
Date: Fri, 31 May 2002 15:04:28 +0200

Użytkowniczka "Pyzol" napisala:

> Teraz juz wiem. Bo mi wyjasniles.

Wiec jednak sie da i nie zawsze trzeba w prostych wypowiedziach doszukiwac
sie innych znaczen? :)

> Hmm.... Moglbys tak wejsc stopien wyzej w tej rozmowie?

Jam prosty czlowiek :-P

> Nie bardzo przyjmuje do wiadomosci argumentu, ze
> ojciec to ojciec. Dosc czesto jest to zwyczajny sperm
> donor...

Heh :)

> Buahahahaaaaaa!

A moge wiedziec co Cie tak rozbawilo? Dla Ciebie rola ojca sprowadza sie
tylko do przekazania genow? IMHO ojciec powinien byc m. in. taki jak
napisalem. Takim ojcem jest Bog w religii rzymsko-katolickiej.

> A masz do dyspozycji jakies inne???

Zawsze ma sie wybor - moge nie analizowac.

> Albo - albo.
> Co ty kombinujesz?

Nic :) Bawilas sie moze kiedys z jakims malym dzieciatkiem? Moze gralas
np. z nim w pilke? Pewnie moglas dziecko ograc jak tylko chcialas, ale
podkladalas sie. Moglas okazac w zabawie swoja wyzszosc, ale po co? Moze
przyklad nie za bardzo przystoi, ale nic innego nie jestem w stanie
przytoczyc :)

> Ladne mi ci "tylko"!!!!
> Pokora kochany, pokora - oto wytrych!;)

Nie lapie... wiec czlowiekowi blisko do doskonalosci? ;)

> Powiedzialam w osobnym poscie.

Poszukamy, poszukamy... :)

> Well, a jak to bylo przed wynalazkiem fotografii?

A jak to bylo przed ukrzyzowaniem Jezusa? :) (o umiejetnosc rzezbienia
nie pytam, bo to prostsze niz fotografia)

> Bo to NIEPRAWDA.

Nie zostal ukrzyzowany za grzechy ludzi?

> Bo on zmartwychwstal i na zadnym krzyzu juz nie wisi!

Walka ze zlem, ze slabosciami toczy sie bez ustanku.

> Poklocisz sie,ze jestinaczej?

Zawsze i wszedzie ;)

> (: utrudniasz mi rozmowe... ;)

Nie ma latwo na tym swiecie :)

> Heheheheeee! a bo ja tego znaczka przy tej deklaracji
> nie widze!

Ironia, czy tez nie...? ;)

> Nie wiedziec - znaczy ( TUTAJ!!!! I NIGDZIE INDZIEJ!!!
> - przestroga dla milosnikow ignorancji) -
> - s z u k a c.
> A - kto szuka ten znajdzie.

Nie na wszystko czasu starczy.

> Moglabym ci zyczyc tutaj sakramentalnego "Powodzenia",
> ale wiem,ze zyczyc nie musze. Juz je masz, co sie
> bede wcinac;)

Teraz to juz chyba wybitna ironia ;)

pozdrawiam
Greg