Re: bóg jest kłamcą isadystą

Data: 2002-05-31 21:18:13
Temat: Re: bóg jest kłamcą isadystą
Od: "NEVERMORE" <a...@p...onet.pl>

"Pyzol" news:CtEJ8.75479$Ka.5791220@news2.calgary.shaw.ca

> Proces komunikacji obejmuje trzy JEDNORZEDNE elementy: nadawce, komunikat
> odbiorce.
> M.In wlasnie dlatego nie mozna sie "mylic" przy odbiorze poezji ( to b.
> szczegolny gatunek komunikatu). Kazde "rozumienie" jest relewantne.
> Oczywiscie, odrzuciwszy wypracowania typu "Dlaczego Adam Mickiewicz
wielkim
> poeta byl", ale moze to, rzeczywiscie, zbyt ekscentryczna sugestia na
dzis.

Masz zbyt wywrotowy umysł, więc nie czuję się na siłach, aby podjąć z Tobą
rzeczową dyskusję. A na wypad w stronę nonsensu jakoś nie mam teraz ochoty.

> Ps. Walka z Szatanem nie jest najwazniejsza czynnoscia dla b(B)oga.
> Jakslowohonoru - nie jest!:)

I jeszcze w imieniu Boga przemawiasz !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A gdzie list uwierzytelniający ?
Acomnietoobchodzi...

Kasia
(Wielbicielka poezji Szymborskiej,
która mistrzynią ironii i dystansu jest.)