Re: bóg jest kłamcą isadystą

Data: 2002-06-01 11:32:34
Temat: Re: bóg jest kłamcą isadystą
Od: "Pyzol" <p...@s...ca>

> Masz zbyt wywrotowy umysł, więc nie czuję się na siłach, aby podjąć z Tobą
> rzeczową dyskusję. A na wypad w stronę nonsensu jakoś nie mam teraz
ochoty.

Nie mam wywrotowego umyslu. Jest on taki sam , jak u innych. Za to mam
swiadomosc duszy. W takiej sytuajci, umyslowi idzie zawsze c o z na
pomoc. Szymborskiej tego czegos zabraklo a jednak - popatrz i tak
zdumiewajaco trafila w dziesiatke. Och, bo dusze to ona ma, ale moize nie
ma tylko jej swiadonosci:)

List uwierzytelniajacy, oczywiscie mam. Jestem nim. Tak jak ty, tyle, ze
pewnie gdzies zgubilas znaczek na podziekiwaniu zan;)

Fakt, nie przepadam za Szymborska(:, tym bardziej lubie sie z niam
przekomarzac.

Kaska