boski język męża ikselki

51. Data: 2009-04-24 09:38:28

Temat: Re: boski językmęża ikselki
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> Raczej ludzie o zbyt wątłych członkach

i krótkich....

> jak na stalowe koła zębate machiny. ;)

Machina dziejów jest nieubłagana... Miażdży wszystko co popadnie...

--
Pozdrawiam - Aicha

52. Data: 2009-04-24 09:43:59

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Racja, prawdziwie ideowe, betonowe umysły można tu policzyć na palcach
> jednej ręki...

Niestety..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

53. Data: 2009-04-24 09:47:00

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie jadrys <C...@o...pl> tak oto plecie:

> Nie mówię o wszystkich.. Naprawdę nie ma się z czego śmiać.. Ty może tego
> nie dostrzegasz bo jesteś zaangażowana w konflikt, ale dla kogoś z boku
> zachowanie XL jest takie jak napisałem powyżej..

Ty z-boku!

Qra, ale za to jaki zabawny

54. Data: 2009-04-24 09:48:14

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Ale zdaje się, że istnieliście zanim najdejszła... (ciekawe, o czym
> był pierwszy post)
> Przepraszam, już nie będę burzyć koncepcji :)

zawsze trafiały się jakieś ikselki :)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://trener.blog.pl/

55. Data: 2009-04-24 09:49:00

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Trochę projektujesz.
>
> Jeśli wrzucę ją do KF, to moja egzystencja pspowa przestanie mieć sens?
> Czy zyska sens z niebytu?

oj ty od razu tak poważnie :)

56. Data: 2009-04-24 09:50:00

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie jadrys <C...@o...pl> tak oto plecie:

> Na niczym nie bazuje..

No to tym bardziej dziwne. Zawsze musi być jakaś baza.

Qra

57. Data: 2009-04-24 09:51:46

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Raczej ludzie o zbyt wątłych członkach jak na stalowe koła zębate
> machiny. ;)
>
> Ewa

Tak, ta machina (propaganda) zmusza słabe jednostki do owczego pędu,
nie dając im się zastanowić..

58. Data: 2009-04-24 09:52:20

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Trochę projektujesz.
>
> Jeśli wrzucę ją do KF, to moja egzystencja pspowa przestanie mieć sens?
> Czy zyska sens z niebytu?

> A to przypuszczenie podzielam.

Ale jakoś ma Trener rację. Duży ruch tu robi XLa. A czy istotny? - osądzą
potomni...

Qra

59. Data: 2009-04-24 09:53:19

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak <q...@g...pl>

> W Usenecie jadrys <C...@o...pl> tak oto plecie:

> No to tym bardziej dziwne. Zawsze musi być jakaś baza.

Z samą nadbudową łatwiej. Buja się.

Saulo

60. Data: 2009-04-24 09:53:59

Temat: Re: boski jest język męża ikselki
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Saulo <s...@l...po> tak oto plecie:

> jadrys <C...@o...pl>
>
> [...]
>
> A ty dobrze widzisz: j ą d r y ś?

Bosssskie!

Qra

Wrogom dedykuję :-)
Antysemityzm po polsku - Stefan Zgliszczyński - punkt wyjścia do bardzo trudnego tematu.
Maluczkich nie gorszyć...
STEROWANY WYCIEK ?!
POLEJWICA...