boski język męża ikselki

101. Data: 2009-04-24 11:38:00

Temat: Re: boski językmęża ikselki
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 24 Kwi, 12:22, "Qrczak" <q...@g...pl> wrote:
> W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Ale chyba nie zaprzeczysz, że daje swoimi wypowiedziami i zachowaniem wielu
> tu obecnym bodziec do zastanowienia się nad psychologicznymi motywami tychże
> wypowiedzi i zachowań.

A może powinni nad swoimi pomedytować? - bo moje chyba sa juz
dostatecznie tutaj rozpracowane, co?

102. Data: 2009-04-24 11:39:12

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl>
a.googlegroups.com

> Vilar, czy możesz cokolwiek wypunktować? Chętnie bym się ustosunkowała
> - może mi pomożesz...

No, Zajączek, chrupnij listek.

Saulo

103. Data: 2009-04-24 11:39:30

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 24 Kwi, 12:58, medea <e...@p...fm> wrote:

> Nie zaprzeczę, ale co z tego w sumie wynika?
>
> Najlepsze, co mogłoby wyniknąć, to przy okazji zastanowienie się nad
> ewentualnymi _swoimi_ motywami.

O, to, to - dosłownie mój post sprzed chwili.

104. Data: 2009-04-24 11:41:01

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 24 Kwi, 12:55, "Duch" <n...@n...com> wrote:
.
> Tyle ze ikselka robi to nie do konca serio, a odpowiedz jakby zbyt serio.

Ano cóż - tylko takie reakcje mnie interesują ;-PPP

> W kazdym razie, nudno nie jest :)) ))

Mnie na pewno nie :-D

105. Data: 2009-04-24 11:42:51

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 24 Kwi, 13:15, "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote:

> Matko....
>
> Manipulujący kozioł ofiarny i biedna grupa pastwiąca się nad nim w
> samoobronie????
> No czegoś takiego, to jeszcze nie widziałam, jak długo żyję :-)))))

I nie zobaczysz - kozioł ofiarny raczej rzadko atakuje, no, chyba że
się nieźle wkurzy, ale mnie daleko do tego - i żeby być kozłem, i żeby
się wkurzyć :-DDD

106. Data: 2009-04-24 11:43:33

Temat: Re: boski jezykme?a ikselki
Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl>
k.googlegroups.com

[...]
> Mnie na pewno nie :-D

Pogadajmy, gdy odstawisz opium psp :)

Saulo

107. Data: 2009-04-24 11:44:43

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 24 Kwi, 13:20, "Qrczak" <q...@g...pl> wrote:
> W Usenecie tren R <t...@p...pl> tak oto plecie:

> Do facetów podobno się tak najszybciej trafia. Oraz przez żołąd(zi)ek. Czyli
> posiada wszystkie wymagane kwalifikacje.

To tylko minimum, co wymieniłaś. Byle potwora może się (jak chce)
"zrobić" i coś upichcić - moje kwalifikacje są o wiele bardziej
różnorodne.

108. Data: 2009-04-24 11:45:25

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 24 Kwi, 13:24, "Qrczak" <q...@g...pl> wrote:
> W Usenecie Duch <n...@n...com> tak oto plecie:

> Bo wszyscy mezczyzni teraz zazdroszcza, ze nie maja, a kobiety - ze nie maja
> mezczyzn, co maja.

Bingo, jak zwykle :-)

109. Data: 2009-04-24 11:47:08

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 24 Kwi, 13:39, "Saulo" <s...@l...po> wrote:
> Użytkownik <i...@g...pl>news:2c3b5a49-7a3a-4561-9082-e43cd
c...@z...googlegroups.com

> No, Zajączek, chrupnij listek.

Pilnujesz nie swojej łączki?

110. Data: 2009-04-24 11:48:29

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał w wiadomości:

> Dodałabym jeszcze - próby wmówienia wszystkich tych cech innym.
> Wyjątkowo parszywe te projekcje i, szczerze mówiąc, one chyba
> najbardziej na mnie zadziałały.

To wszystko nie większego znacznia ponad swojego rodzaju rozrywkę na
grupie. Trudno mi było znieść tylko szantażowanie osób i wywalanie na
grupie powierzonych jej w dobrej wierze informacji. To jest zwyczajnie
podłe.
A reszta to fajna zabawa, jakkolwiek by to cynicznie nie zabrzmiało. :)

michał

Wrogom dedykuję :-)
Antysemityzm po polsku - Stefan Zgliszczyński - punkt wyjścia do bardzo trudnego tematu.
Maluczkich nie gorszyć...
STEROWANY WYCIEK ?!
POLEJWICA...