boski język męża ikselki

261. Data: 2009-04-27 16:42:53

Temat: Re: boski językmęża ikselki
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 24 Kwi, 14:26, michał <6...@g...pl> wrote:

> (...)oto czym się między innymi bawię:(...)
> Czuję się w pewnym sensie katalizatorem tego sojuszu przez
> podtrzymywanie prowokacji. Im bardziej wyrażam swoją pewność, (...)
> (...)Czuję niezdrową wprawdzie ale wyraźną satysfakcję, że mam na
> to wpływ.(...)

Niezłe, niezłe :-DD

Ta kataliza, prowokacja i wpływ to tak bardziej na zasadzie czopka na
przeczyszczenie, ale dobreito - zawsze to jakiś anal... :-D

262. Data: 2009-04-27 16:46:44

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 24 Kwi, 14:28, medea <e...@p...fm> wrote:

> Czy to jest naprawdę takie dziwne, że ktoś tych cholernych diamentów nie
> zauważa??
> Powiedzcie grupowicze - Wy zauważacie u każdego, kto je nosi??
>
> Ewa

Nie chodzi o brylanty, czytaj dokładniej albo skuteczniej.
Przyglądałaś się moim dłoniom (powód dla mnie do dziś jest zagadką),
jak Michał - tyle że ten akurat sprawdzał po prostu jak dziecko: mocno
złapał i pod oczy sobie podstawił...
Co do brylantów - jak widzę to właśnie one (!!!) w moich wypowiedziach
najbardziej Cię pochłonęły, post factum i zaocznie... czyli coś jest
na rzeczy jednak.

263. Data: 2009-04-27 16:47:56

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 24 Kwi, 14:29, medea <e...@p...fm> wrote:

> Nie. Zawsze byłam bezpartyjna. Wyniosłam to z domu.

Stąd i tęsknota za jakąś przynależnością - jeśli nie wiara lub partia,
to przynajmniej bluzgacz.
;-PPP

264. Data: 2009-04-27 16:49:24

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 24 Kwi, 14:51, medea <e...@p...fm> wrote:

> Znowu grozisz? To naprawdę śmieszne.

Co komu na sercu, to i w pytaniach.

265. Data: 2009-04-27 16:54:28

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 24 Kwi, 15:19, jadrys <C...@o...pl> wrote:

> O bardzo przepraszam - ja - nie..

Ja też nie :-D

266. Data: 2009-04-27 16:55:30

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 24 Kwi, 15:17, "Saulo" <s...@l...po> wrote:
> michał <6...@g...pl>news:gsse18$4ks$1@inews.gazeta.p
>
> [...]
>
> No to na czym polega jej problem?

No własnie: na czym polega mój problem? Czyż odkrycie tego nie jest
właściwym sensem istnienia tej grupy?
:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

267. Data: 2009-04-27 16:56:46

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 24 Kwi, 14:59, michał <6...@g...pl> wrote:

> Zresztą podejrzewam, że każda osoba ma coś (dla zabawy lub satysfakcji)
> do ugrania na pyskówkach z Ikselką. :)

I wszystko wyszłoby michałkowi super, gdyby nie ten asekuracyjny wtręt
w nawiasiku :-DDD

268. Data: 2009-04-27 16:58:06

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

269. Data: 2009-04-27 16:58:57

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał:

> Ja też nie :-D

I słuszna ta emotka. Ekshibicjonizm psychiczny jak najbardziej jest
dewiacją.

"Reakcja ofiary ma dla dewianta ogromne znaczenie. Zastraszenie,
zainteresowanie i zawstydzenie sprawiają mu dużą rozkosz, natomiast
reakcja obojętna budzi rozczarowanie."

--
Pozdrawiam - Aicha

270. Data: 2009-04-27 16:59:36

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 24 Kwi, 14:54, Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> wrote:

> Jej się w nocy też zdarza triumfalnie ogłosić orgazm.

Łał... Prowadzisz, niczym bluzgacz dzienniki, statystyki mojej
działalności łóżkowej. Ale czy to na pewno zdrowe?

> A co zrobi zimą??

Aisza prawdę Ci powie :-DD

Wrogom dedykuję :-)
Antysemityzm po polsku - Stefan Zgliszczyński - punkt wyjścia do bardzo trudnego tematu.
Maluczkich nie gorszyć...
STEROWANY WYCIEK ?!
POLEJWICA...