boski język męża ikselki

71. Data: 2009-04-24 10:22:52

Temat: Re: boski językmęża ikselki
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> To nie ulega najmniejszej wątpliwości, nawet jest policzalne. :)
>
> Jednak może nasze byty byłyby sensowniejsze, gdyby ruch był mniejszy?

Ale chyba nie zaprzeczysz, że daje swoimi wypowiedziami i zachowaniem wielu
tu obecnym bodziec do zastanowienia się nad psychologicznymi motywami tychże
wypowiedzi i zachowań.

Qra

72. Data: 2009-04-24 10:24:28

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Tylko gdzie ten baran?

Mam palcem pokazać?

Qra, choć nie wiem, czy mam wystarczającą ilość tych palców

73. Data: 2009-04-24 10:25:05

Temat: Re: boski jest język męża ikselki
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Jądryś czyli jajcarz!

Jądryś w wykonaniu jajcarza.

Qra

74. Data: 2009-04-24 10:30:07

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

jadrys pisze:

> To nie XL-ka wzbudza moje emocje ( że jest ładna, inteligentna i dobrze
> sie ubiera to każdy widzi)

a gdzie to można zobaczyć?

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://trener.blog.pl/

75. Data: 2009-04-24 10:47:45

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> a gdzie to można zobaczyć?

W swoim czasie były jej fotki, ale nie wiem czy są dostępne jeszcze..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

76. Data: 2009-04-24 10:49:18

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Jądryś w wykonaniu jajcarza.
>
> Qra

Qra, bo skończysz w garnku, rozebrana do rosołu..

77. Data: 2009-04-24 10:51:56

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

jadrys pisze:

> W swoim czasie były jej fotki, ale nie wiem czy są dostępne jeszcze..

dlaczego wzbudzanie emocji połączyłeś z jej wyglądem?

78. Data: 2009-04-24 10:55:27

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message

> Wiesz co?
> Mnie zdumiewa, to że XLka budzi tu takie emocje.

To zdziwionych jest nas dwoje.

> Mnie, niestety, kojarzy się z trywialną rozgrywka pomiędzy Grupą (jakąś) i
> Kozłem Ofiarnym. Tylko że takie podejście stawia atakujących Xlkę w bardzo
> niekorzystnym świetle.

Tak jest.

> Co prawda XLka jak na kozła ofiarnego zachowuje się nieco dziwnie - z
> upodobaniem sama się podkłada (i to też jest coś, czego zupełnie nie
> rozumiem. Inteligentna przecież jest.....)

hmmmmm
byc moze taki jest cel Ikselki - podswiadomy! tekst zupelnie niepoprawny
politycznie
o przyrodzeniu i mamy kontr-atak: ze to efekt kompleksow, ze to i tamto, ze
ble-ble-ble.
Tyle ze ikselka robi to nie do konca serio, a odpowiedz jakby zbyt serio.
W kazdym razie, nudno nie jest :)) ))

Pozdrawiam,
Duch

79. Data: 2009-04-24 10:58:36

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Ale chyba nie zaprzeczysz, że daje swoimi wypowiedziami i zachowaniem
> wielu tu obecnym bodziec do zastanowienia się nad psychologicznymi
> motywami tychże wypowiedzi i zachowań.

Nie zaprzeczę, ale co z tego w sumie wynika?

Najlepsze, co mogłoby wyniknąć, to przy okazji zastanowienie się nad
ewentualnymi _swoimi_ motywami.

Ewa

80. Data: 2009-04-24 10:59:11

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> dlaczego wzbudzanie emocji połączyłeś z jej wyglądem?

O nie, pierwsze moje uznanie wzbudziła swoim intelektem.. Gdy zobaczyłem
zdjęcia to tylko się przekonałem że można być mądrym i do tego nieźle
się prezentować zewnętrznie..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

Wrogom dedykuję :-)
Antysemityzm po polsku - Stefan Zgliszczyński - punkt wyjścia do bardzo trudnego tematu.
Maluczkich nie gorszyć...
STEROWANY WYCIEK ?!
POLEJWICA...