Re: broad beans/fava beans [P]

Data: 2003-07-17 11:17:54
Temat: Re: broad beans/fava beans [P]
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>

On Thu, 17 Jul 2003 09:36:25 +0000 (UTC), "powietrze "

>w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) napisa?(a):

>bo?esz ty moj... takie proste... :-) o ja ciemny...
>
>dzi?ki. przpisik mo?e w zamian (nie mój)
>
>bliskowschodnia zupa z bobu i warzyw - SHAWRBAT FOOL
>

>mo?na zamiast bobu ?wie?ego da? z puszki (?wie?ego ma by? dwa razy mniej). no
>ale teraz przecie? jest sezon...
>
>przepis pochodzi ze strony http://www.vrg.org/recipes/vjmesoup.htm
>
>--
>powietrze

przepis bardzo fajnie brzmi, niedoceniony bob...my to jemy jako
zarzynke tzw, jak mlody i mlody z puszki,a jak nie mlody i tylko
z puszki ;) to ze smazonym boczkeim wedzonym, swietnie sie
komponuje. takze samo fasolka szpragowa, jako taka fasolka - bez
bulki tartej, ale z wkladka ;)

Van Pierz
K.T. - starannie opakowana