cappucino

11. Data: 2011-12-08 20:38:24

Temat: Re: cappucino
Od: "lamia" <l...@o...pl.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maciej Bojko" <m...@g...com> wrote in message
news:7hd1e7tb9sg8t9rancc1d726qgt0ns7h55@4ax.com...
> Znaczy, konkretnie co takiego robią mu mikrofale, i dlaczego gorący
> garnek lub patelnia mają być bezpieczniejsze?

no w garze masz przewodnictwo cieplne..
a w micro - inny proces.

12. Data: 2011-12-08 20:49:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ion-forums@vbu12...

> znamy takie przypadki, jak doktorzy żywienia umierają na zawały podczas
> swoich prelekcji
> czy w ogóle umierają niezdrowo :]

Nie dawniej jak jakieś 2-3 tygodnie temu był program o bliźniakach.
Przytoczono przyklad dwóch braci-bliźniaków, z których jeden żył w spoósb
urągający wszelkim najlpeszym zasadom, a drugi absolutnie fit i super
zdrowo. Pierwszy dostal zawału - miał oCZYWIŚCIE zawalone tętnice i
wstawiono mu stenty w sercu, zatem postanowiono przebadać drugiego i co się
okazało? - zagrażający zawał, identycznie zatkane tętnice. Pan w szoku, bo
jakze to! - jego zdrowy tryb życia w niczym mu nie pomógł, zdrowa (bo w
dużej części owocowo-warzywna, bez nadmiaru węglowodanów i mięsa, bez
smażenia i fastfudów) dieta i sport nie miały znaczenia! Obaj byli w
identycznie złym stanie zdrowotnym!

> sami se wyciągajta wnioski.
>

> działanie mikrofal czyni zmianę w związkach, jako i podgrzewanie czyni, i
> każda ma inny skutek. Jedzta taki skutekjak sobie przyrządziacie. Ja unikam
> jako i przodkowie unikali :].

Mikrofali używałam zaledwie może 15 razy w życiu, jakoś też nie mam do niej
melodii, jest poniewaz ją dostałam w prezencie od rodziny. Teraz od
dłuższego czasu stoi zepsuta, banalna awaria, ale nie mogę zebrać się, aby
ją zawieźć do naprawy - jakoś tak mi zawadza, chyba pojedzie na śmietnik...
Tez uważam, że toto szkodliwe jest. Wiele innych "szkodziejstw" wyczułam
już w życiu, pozornie na dany czas nieuzasadnionych, a dopiero potem się
okazywało, że miałam rację.
--
XL

13. Data: 2011-12-08 20:55:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 8 Dec 2011 21:38:24 +0100, lamia napisał(a):

> "Maciej Bojko" <m...@g...com> wrote in message
>
> no w garze masz przewodnictwo cieplne..
> a w micro - inny proces.

Warto poczytać - poza tematem cappucino:
http://www.if.uj.edu.pl/Foton/89/pdf/14%20kuchenka%2
0mikrofalowa.pdf
--
XL

14. Data: 2011-12-09 07:28:24

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 8 grudnia 2011, 21:35:36 UTC+1 użytkownik lamia napisał:
> [...]
ion-forums@vbu12...

> znamy takie przypadki, jak doktorzy żywienia umierają na zawały podczas

To jeszcze mało, znałem kardiologa który zmarł na serce i lotnika który zginął w
wypadku lotniczym.

> [...]
> każda ma inny skutek. Jedzta taki skutekjak sobie przyrządziacie. Ja unikam

Rozumiem że przodkowie ciągle żyją dzięki temu unikaniu?

--
ZZ@private

15. Data: 2011-12-09 12:06:43

Od: Maciej Bojko <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 8 Dec 2011 21:35:36 +0100, "lamia" <l...@o...pl.pl> wrote:

>działanie mikrofal czyni zmianę w związkach, jako i podgrzewanie czyni, i
>każda ma inny skutek. Jedzta taki skutekjak sobie przyrządziacie. Ja unikam
>jako i przodkowie unikali :].

Jako i przodkowie? Jak rozumiem, źródłem pożywienia są dla Ciebie
zbieractwo i łowiectwo, a mięso jesz na surowo, ewentualnie suszone?

--
Maciej Bójko

16. Data: 2011-12-09 12:09:07

Od: Maciej Bojko <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 8 Dec 2011 21:38:24 +0100, "lamia" <l...@o...pl.pl> wrote:

>no w garze masz przewodnictwo cieplne..
>a w micro - inny proces.

To jest tłumaczenie idem per idem. Pytam "dlaczego mikrofale są
niedobre", odpowiadasz "mikrofale są niedobre".

--
Maciej Bójko

17. Data: 2011-12-09 23:12:30

Od: "lamia" <l...@o...pl.pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message
> [...]

> jakze to! - jego zdrowy tryb życia w niczym mu nie pomógł, zdrowa (bo w

niezmiernie interesujące!!!
po tysiąkroć bardziej niż wszelknie analizy zdrowych / niezdrowych trybów
życia (o ile są to prawdziwe informacje! - do mediów robi się różnerzeczy
dla kasowości materiału, a taka się kwalifikuje, no ale na użytek dyskusji
założymy że tak rzeczywoście było)

W takim razie potwierdza to, że geny (i związane z nimi właściwości
organizmu) są dalece ponad żywienie. I wcale mnie to nie dziwi że tak jest -
bardziej inetresująca jest sakala sprawy. Takteż jeśli ktoś ma przerypane
genetycznie - to choćby się sesrał nie nadrobi dietą ani stylem życia.
Jedynie może tak żyć dłużej / żyć dłużej bez uszczerbku. Nawet jeśli nie
wiele dłużej, (wszak ten z gorszą dietą jednak dostał tego zawału, w tej
historii).

Jednak na geny ne mamy juz wpływu - a z żywieniem każdy eksperymentuje na
własny rachunek.

18. Data: 2011-12-09 23:19:39

Od: "lamia" <l...@o...pl.pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote in message
on-forums@yqiv14...
> To jeszcze mało, znałem kardiologa który zmarł na serce i lotnika który
> zginął w wypadku lotniczym.
na studia medyczne może iść człowiek z dowolnym stanem zdrowia, więc i
zawałowiec (np. genetycznie uwarunkowany) na kardio musi się też zdażyć, (i
skończyć jak każdy uwarunkowany zawałowiec.

a wbrew pozorom jednak, przypuszczam że statystycznie więcej lotinków ginie
w samolotach niż kardilogów :].... De facto w każdej powaznej katastofie
lotniczej ginie lotnik :]]]

> Rozumiem że przodkowie ciągle żyją dzięki temu unikaniu?

umarli, niewdzięczni (coś tam jednak przykombinowali, że umari).
Ale raczej nie koniecznie umarli na raka, zawał, alergię,.. .

19. Data: 2011-12-09 23:25:31

Od: "lamia" <l...@o...pl.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jako i przodkowie? Jak rozumiem, źródłem pożywienia są dla Ciebie
> zbieractwo i łowiectwo, a mięso jesz na surowo, ewentualnie suszone?

źle rozumiesz,
ale w miarę możliwosci by tak było. Zdecydowanie najchętniej.
Gdyby ktś to zbierał - albo jakbym musiała - to spoko żywieniowo jest to dla
mnei zadwalające. Jerzyny, maliny, korzenie, ..... mniam. Zobża z pola -
yoummii.

Jeśli nawet kupię wędlinę w sklepie , (co sięrzadko zdaża - to jest to
wyłącznie surowa (now tym przypadku - wędzona) sztuka.
jak już się truć mięchem (hormony, antybiotyki) to np. szynka parmeńska -
zrobiona w domu wtedy wiesz że nei ma extra syfu (nie robiłam ale może
kiedyś)

20. Data: 2011-12-09 23:28:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 10 Dec 2011 00:12:30 +0100, lamia napisał(a):

> Takteż jeśli ktoś ma przerypane
> genetycznie - to choćby się sesrał nie nadrobi dietą ani stylem życia.

Tak uważam.

> Jedynie może tak żyć dłużej / żyć dłużej bez uszczerbku. Nawet jeśli nie
> wiele dłużej, (wszak ten z gorszą dietą jednak dostał tego zawału, w tej
> historii).

Dostał nieco WCZEŚNIEJ. Ten drugi dostałby chwilę po nim.

> Jednak na geny ne mamy juz wpływu - a z żywieniem każdy eksperymentuje na
> własny rachunek.

A i tak co ma wisieć, nie utonie... I dlatego uważam, że o ile nie je się
trucizn, to trzeba jeść to, co sie lubi - organizm wie, co jest dla niego
dobre. Nie zaszkodzi też włączyć w to myślenie.
--
XL

Wędzenie
lody domowe
Sok z drzewa orzecha włoskiego
Spread your JISM on DeckerCuntLips and Mouth Lips
gdzie naprawić mikrofalówkę