Re: cappucino

From: XL <i...@g...pl>
Subject: Re: cappucino
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Date: Thu, 8 Dec 2011 21:49:09 +0100

ion-forums@vbu12...

> znamy takie przypadki, jak doktorzy żywienia umierają na zawały podczas
> swoich prelekcji
> czy w ogóle umierają niezdrowo :]

Nie dawniej jak jakieś 2-3 tygodnie temu był program o bliźniakach.
Przytoczono przyklad dwóch braci-bliźniaków, z których jeden żył w spoósb
urągający wszelkim najlpeszym zasadom, a drugi absolutnie fit i super
zdrowo. Pierwszy dostal zawału - miał oCZYWIŚCIE zawalone tętnice i
wstawiono mu stenty w sercu, zatem postanowiono przebadać drugiego i co się
okazało? - zagrażający zawał, identycznie zatkane tętnice. Pan w szoku, bo
jakze to! - jego zdrowy tryb życia w niczym mu nie pomógł, zdrowa (bo w
dużej części owocowo-warzywna, bez nadmiaru węglowodanów i mięsa, bez
smażenia i fastfudów) dieta i sport nie miały znaczenia! Obaj byli w
identycznie złym stanie zdrowotnym!

> sami se wyciągajta wnioski.
>

> działanie mikrofal czyni zmianę w związkach, jako i podgrzewanie czyni, i
> każda ma inny skutek. Jedzta taki skutekjak sobie przyrządziacie. Ja unikam
> jako i przodkowie unikali :].

Mikrofali używałam zaledwie może 15 razy w życiu, jakoś też nie mam do niej
melodii, jest poniewaz ją dostałam w prezencie od rodziny. Teraz od
dłuższego czasu stoi zepsuta, banalna awaria, ale nie mogę zebrać się, aby
ją zawieźć do naprawy - jakoś tak mi zawadza, chyba pojedzie na śmietnik...
Tez uważam, że toto szkodliwe jest. Wiele innych "szkodziejstw" wyczułam
już w życiu, pozornie na dany czas nieuzasadnionych, a dopiero potem się
okazywało, że miałam rację.
--
XL