Re: celujące na świadectwie (chwalę się)

Data: 2005-06-27 12:17:50
Temat: Re: celujące na świadectwie (chwalę się)
Od: "Agnieszka" <a...@z...net>

Użytkownik "Harun al Rashid" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
news:d9oq4t$ovb$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Jarek Spirydowicz" ...
> >

> Spóźniony prima aprilis? ;)
> U źródła, czyli na stronie menis nic nowego. Podobnie w projektach
> rozporządzeń. 'Wieść gminna' również milczy. Co oczywiście nic nie
znaczy,
> bo nie takie kwiatki już menis wypuszczał. Ogłaszamy coś w marcu,
obowiązuje
> od stycznia, a co. :(

Prawdopodobnie o tym mówili w telewizji:
1. Uczeń lub jego rodzice (prawni opiekunowie) mogą zgłosić
zastrzeżenia do dyrektora szkoły, jeżeli uznają, że roczna
(semestralna) ocena klasyfikacyjna z zajęć edukacyjnych lub roczna
ocena klasyfikacyjna zachowania została ustalona niezgodnie z
przepisami prawa dotyczącymi trybu ustalania tej oceny. Zastrzeżenia
mogą być zgłoszone w terminie do 7 dni po zakończeniu zajęć
dydaktyczno-wychowawczych.

2. W przypadku stwierdzenia, że roczna (semestralna) ocena
klasyfikacyjna z zajęć edukacyjnych lub roczna ocena klasyfikacyjna
zachowania została ustalona niezgodnie z przepisami prawa dotyczącymi
trybu ustalania tej oceny, dyrektor szkoły powołuje komisję, która:

1) w przypadku rocznej (semestralnej) oceny klasyfikacyjnej z zajęć
edukacyjnych - przeprowadza sprawdzian wiadomości i umiejętności
ucznia, w formie pisemnej i ustnej, oraz ustala roczną (semestralną)
ocenę klasyfikacyjną z danych zajęć edukacyjnych;

2) w przypadku rocznej oceny klasyfikacyjnej zachowania - ustala
roczną ocenę klasyfikacyjną zachowania w drodze głosowania zwykłą
większością głosów; w przypadku równej liczby głosów decyduje głos
przewodniczącego komisji.

W temacie głównym nie mam nic do powiedzenia, mam całkiem przeciętne
dziecko z całkiem przeciętnymi ocenami, które wystarczyły do
"załapania się" na czerwony pasek i z kalkulatorkiem z logo "Kangura".
Ale nie ukrywam, że jestem z niego (dziecka, nie kangura) bardzo
dumna, bo jak sobie przypomnę moje świadctwo z 4 klasy...
;-)

Pozdrawiam,

Agnieszka w przelocie