38 najbardziej szprycowanych produktow zywnosciowych

1. Data: 2002-11-17 11:06:59

Temat: 38 najbardziej szprycowanych produktow zywnosciowych
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie ma co, ladnie mi sie dzien zacza :((((
http://minilien.com/?wbLojmItTN

poczytajcie sobie

Jola L-L

1. Data: 2002-11-17 11:26:13

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jola L-L" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> nie ma co, ladnie mi sie dzien zacza :((((
> http://minilien.com/?wbLojmItTN

Najlepiej nie czytac i nie przejmowac sie, bo w sumie w czym teraz nie ma
chemii? Chyba tylko w tym co sami sobie "wyprodukujemy" Najlepszy sposob to
wlasny ogrodek, pole ze zbozem jakowyms ;) ze dwie swinie, dwie krowy, jakas
kaczka i kur pare, mala wedzarnia obok domu ;)
czyli jakby powrot do przeszlosci :)

Marta

1. Data: 2002-11-17 11:30:12

Od: "Vicky S." <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> napisał w wiadomości
> Najlepiej nie czytac i nie przejmowac sie, bo w sumie w czym teraz nie ma
> chemii?

Gdybyśmy się zastosowali do tego, żeby nie jeść tych produktów to moze
lepiej wogóle nie jeść? Żyć samym powietrzem i wodą. Eh... przecież
powietrze też jest chemiczne i ma tyle zamieczyszczeń w sobie , a woda tym
bardziej ;-) Pozostaje nam zginąć z głodu ;-)

Pozdrawiam, Vicky S
(~11.06.2003)
www.republika.pl/vickys81

1. Data: 2002-11-17 11:55:10

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vicky S." <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> lepiej wogóle nie jeść? Żyć samym powietrzem i wodą. Eh... przecież
> powietrze też jest chemiczne i ma tyle zamieczyszczeń w sobie , a woda tym
> bardziej ;-) Pozostaje nam zginąć z głodu ;-)

No wlasnie ;))

Marta

1. Data: 2002-11-17 11:57:32

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl>

> [...]

wlasny ogrodek, pole ze zbozem jakowyms ;) ze dwie swinie, dwie krowy, jakas
kaczka i kur pare, mala wedzarnia obok domu ;)

I tak, i nie. Tzn. ja nie mialabym nic przeciwko temu, by w dobie obecnej lacznosci
mieszkac na odludziu.
Natomiast z chemia i sztucznosciami nalezy walczyc, poki jeszcze mozna. Szczegolnie u
nas. Moze znowu sprobujemy byc 'przedmurzem'
ale tym razem w innym nieco sensie i kierunku?
Artykul jest niestety dosc stronniczy, bowiem powoluje sie na fakty, ktore
wystepowaly w Niemczech, a nie u nas. Zrobienie
kompilacji to zadna sztuka. Jednak jak sie robi taka kompilacje - to mnie to
osobiscie oburza... bowiem temu komus tez zalezalo na
wzieciu kasy, a nie opracowaniu tematu.
Ja np. chetnie bym sie dowiedziala, na kim mozna wymusic [konkretnie, czyli jaka
instytucja na jakim szczeblu administracji
panstwowej, gminnej itp.] nakaz okresowego kontrolowania skladu zywnosci,
umieszczania metki producenta - a wlasciwie calego
lancucha producenckiego, nakladaniu kar i ich BEZWZGLEDNYM egzekwowaniu [co ma
miejsce w POlsce li tylko w stosunku do ludzi
biednych!!!], ale w zadnym razie nie jest stosowane wobec wielkich wlascicieli czy
tez firm.
Malo tego, nad kazda skrzynka towaru powinna wisiec aktualna faktura - tylko wowczas
bedzie wiadomo, co kupujemy.
Wiem, wiem, ze biadole, a czesc osob powie, ze to marzenia... ale zawsze przeciez
zaczynalo sie od marzen... :-))))
Moze zatem, wspolnymi silami smakoszy cos sprobujemy zdzialac?
Pozdrowka :-)
Barbara

---

1. Data: 2002-11-17 12:11:39

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>wlasny ogrodek, pole ze zbozem jakowyms ;) ze dwie swinie, dwie krowy, jakas
>kaczka i kur pare, mala wedzarnia obok domu ;)

a najlepiej blisko drogi, hehehehe i kolo sie zamyka, bo drog ci,
panie, duzo wszedzie....

musze powiedziec, z ezanim otworzylam strone to stawialam
kurczaka na 1. miejscu

Trys

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-11-17 12:12:10

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>wlasny ogrodek, pole ze zbozem jakowyms ;) ze dwie swinie, dwie krowy, jakas
>kaczka i kur pare, mala wedzarnia obok domu ;)

P.S. A powrot do przeszlosci to nie bylby taki zly...

Trys

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-11-17 13:02:07

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:np1ftu80evbf1a5oigffh44sqoe1qrfs85@4ax.com...

> a najlepiej blisko drogi, hehehehe i kolo sie zamyka, bo drog ci,
> panie, duzo wszedzie....

Mamy dzialke.. dosc daleko od domu, od najblizszej drogi jakies 600 m ( moze
to duzo, moze nie) ... ale warzywa na cala zime mamy ( zamiast kurczaka,
moze przerzucimy sie na koty, bo tych tam dostatek;) )

Marta

1. Data: 2002-11-17 13:02:53

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:np1ftu80evbf1a5oigffh44sqoe1qrfs85@4ax.com...

> musze powiedziec, z ezanim otworzylam strone to stawialam
> kurczaka na 1. miejscu

A ja myslalamz e papryka, albo tego typu warzywka

Marta

1. Data: 2002-11-17 13:45:49

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 17 Nov 2002 14:02:07 +0100, "Marta Trzaska"
<m...@m...net.pl> wrote:

> [...]
>to duzo, moze nie) ... ale warzywa na cala zime mamy ( zamiast kurczaka,
>moze przerzucimy sie na koty, bo tych tam dostatek;) )

moze byc i mniej tych set metrow, byleby pas drzew byl jako jakis
taki filtr. kota nie jadlam, ale moj maz jechal po poludniu
francji kolo restauracji pt Le Chat...ponoc...eee tam, ja mu tam
nie wierze....ale chyba robaki to jecie?

Trys
K.T. - starannie opakowana

zmywarka - rysowanie szklanek
deser czy budyn
"Niezwykła kuchnia domowa Piotra Binkonta"
Zupa grzybowa
Zupa drwala (P)