cholesterol lat 30 - 333 ...prosze o porade

21. Data: 2013-01-13 11:42:24

Temat: Re: cholesterol lat 30 - 333 ...prosze o porade
Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> piekny i mlody jestem
> ale ten cholesterol mnie dobija
> choc lekarz mowil ze to nie ma znaczenia kto jak wyglada co robi...

I tu ma racje...

> no i dodatkowo mowil ze kazdy powinien to lykac
> wiec juz sam nie wiem :(

Ja przestałem "łykać" i _poszedłem_po_rozum_do_głowy_ :-)

Istotny jest poziom triglicerydów. Powinien być mniejszy niż 100 mg/dl (1,13
mmol/l)

I żeby frakcja HDL nie była mniejsza niż 20% "ogólnego".

A wtedy poziom "ogólnego" ma mniejsze znaczenie (lub wcale).

Pozdrawiam

"Jadarek" -Darek K.

22. Data: 2013-01-14 07:26:32

Od: case <c...@u...news> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-11 17:11, bartek pisze:

> case to co robic
> brac ta statyne 2 m-ce + to co robie teraz do kontroli
>
> przerwac branie statyny
>
> reszte kontynuowac i znowu do kontroli ?

Musiałbyś chyba zrewidować swoje cele związane z poziomem tego
cholesterolu i zacząć powoli rozumieć, z czym one się wiążą w Twoim
przypadku.

23. Data: 2013-01-14 07:28:55

Od: case <c...@u...news> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-11 21:32, bartek pisze:
> [...]
cohol_consumption

> ok
> ale do czego mi to ?
> slodycze rzucam pomimo ze bardzo ciezko
>

> ale czy to prawda ze dieta zbije 20-30% ?
> to z 300 na 250 to i tak o duzo za duzo.. ?
> pije karczoacha dzis nowa butle kupilem
> dodatkowo tabletka z karczocha
> i gliceryna rano
> nie wiem czy czasem nie za duzo tego i organizm sie broni ..dlatego mi
> teraz wzroslo ?
> zebym sobie watroby nie zalatwil

Zauważ, że gdyby Twoja wątroba prawidłowo metabolizowała cholesterol, to
nie miałbyś takich przekroczeń, tylko trzymałby normę.

24. Data: 2013-01-14 17:43:41

Od: bartek <b...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-14 08:26, case pisze:

> Musiałbyś chyba zrewidować swoje cele związane z poziomem tego
> cholesterolu i zacząć powoli rozumieć, z czym one się wiążą w Twoim
> przypadku.
tzn co mam robic???????

chodzi o to ze ja tlusto nigdy nie jadlem bo nie lubie

fakt jest taki ze duzo slodyczy to pozeralem i to podejrzewam ze to
wszystko przez to, a moze poprostu mam to genetycznie przekazane

czy to prawda ze dieta zbije 20-30% wyniku ?

zostalem skazany na crestor ...... ?:(
czyli pomarancze kolo 19:00 niewskazana ?;/
a niby ma dobre wlasciwosci ?

co do jablek to znowu slyszalem ze jedno na dwa dni gora 3.... bo duzo cukru

25. Data: 2013-01-14 17:44:31

Od: bartek <b...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-13 12:42, Jadarek pisze:

> [...]
>
> I żeby frakcja HDL nie była mniejsza niż 20% "ogólnego".
>
> A wtedy poziom "ogólnego" ma mniejsze znaczenie (lub wcale).

Jadarek a co zrobiles takiego ?

26. Data: 2013-01-14 19:05:36

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czyli pomarancze kolo 19:00 niewskazana ?;/
> a niby ma dobre wlasciwosci ?
>

> co do jablek to znowu slyszalem ze jedno na dwa dni gora 3.... bo duzo
> cukru
Owoce do woli, jeśli pszewud pokarmowy zniesie.
Dodatkowo: wątroba lubi niesypane(konserwanty i inne) pomarańcze,
jabłka - zależy od gatunku, ale pieczone raczej ujdą zawsze (wątrobie).
Nawet dziecim w szkole zaleca się conajmniej jedno jabłko dziennie, dla mnie
to ograniczenie jabłek na 1/2 jabłka na dobę jest idiotyczne w kontekście
holesterolu.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

27. Data: 2013-01-15 06:46:40

Od: case <c...@u...news> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-14 18:43, bartek pisze:

> [...]
> a niby ma dobre wlasciwosci ?
>

> co do jablek to znowu slyszalem ze jedno na dwa dni gora 3.... bo duzo

Już 2 razy radziłem Ci, żebyś posłuchał lekarza.
Co to ma być, do 3 razy sztuka?
Na pewno czujesz się na tyle mocny w medycynie, żeby podważać jego
diagnozę?
Cukry, zwłaszcza te proste są metabolizowane na tłuszcz i magazynowane w
tkance tłuszczowej, a owoce mają ich dużo, więc wyciągnij sobie wnioski.
Na pewno nie polecam owoców po 16:00.
Jeśli masz pytania odnośnie diety, to najlepiej idź do dietetyka.
Każdy organizm jest inny.
Twój lekarz być może ma na tyle doświadczenie w takich przypadkach, że
na podstawie wszystkich wyników badań, które mu dostarczyłeś oraz
informacji podjął decyzję o włączeniu leków w celu obniżenia cholesterolu.
Jak już napisałem, większość ludzi ma podwyższony cholesterol i to jest
głownie cena jaką płaci się za rozwój cywilizacji i przemysłowe
przetwarzanie żywności.
Natomiast norma cholesterolu informuje o jego bezpiecznym poziomie.
Dlatego skazując się na Crestor, jak to nazywasz, w praktyce
prawdopodobnie znacznie szybciej zadbasz o siebie niż inni, którzy
zaczną dbać o poziom cholesterolu dopiero po zawale czy udarze, kiedy
będzie już troszkę późno i ewentualny spacer będzie dla nich granicą
bezpiecznego wysiłku.
Mówi się, że facet niszczy się do 40-tki, a potem zaczyna dbać o siebie.
Ty po prostu zaczniesz trochę wcześniej.
A wątrobę czy mięśnie powinieneś z powodzeniem jeszcze regenerować przez
kilkadziesiąt lat.

28. Data: 2013-01-15 17:17:37

Temat: Re: cholesterol lat 30 - 333 ...prosze o porade - JAJA CZY CUD ?:)
Od: bartek <b...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-12 21:44, Stokrotka pisze:
> [...]
> Nie czyń tak, zamień na małą.

> Zostaw ten sok z karczoha, glicerynę i omega z wątroby rekina ogranicz-
> mogą obciążać wątrobę, a ta może być pszyczyną rozsącego holesterolu.
>
> Owoce zbijające holesterol to jabłka, pożeczki, zwłaszcza czarne (mogą
> być pieczone, dżemy). Białka jak ktoś ci napisała 1g /1kg masy ciała, a
> nawet więcej.
> Te medykamenty zbijające holesterol stosuj zgodnie z zaleceniami, ale to
> będzie raczej po posiłku, zwłaszcza obiedzie, nie rano.
>
> Staraj się stosować tradycyjną kuhnię, czyli tradycyjne zestawienia potraw,

witam
no to teraz nowinka,
badania dotychczas robilem w klinice przy domu .. badania krwi ktora
zlecala badania dalej w laboratorium.
jednak wiele osob mowilo zeby isc bezposrednio do laboratorium i tak tez
zrobilem,
dzis robione badania

calkowity 236
hld 49
trojglic 88
ldl 169

to sa wyniki NORMLANE !!!
i teraz pytanie
czy to mozliwe aby ta tabletka CRESTOR statyna w 4 dni zdzialala takie cuda?
czy poprostu jakis przewal na badaniach krwi byl ????

diete oczywiscie dalej trzymam nic nie zmieniam bo wynik isuper nie sa
ale wg mnie na statyne sie nie kwalifikuja!

29. Data: 2013-02-04 20:44:10

Od: dziadek2 <d...@w...vectranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-09 19:54, bartek pisze:
> od pazdziernika przypadkowo zbadalem sobie cholesterol
> w pazdzierniku cholesterol calkowity 313
> dobry 46
> trojglicerydy 154
> zly cholesterol ponad 200
Witam,
Przed około 20 laty miałem wyraźnie przekroczony cholesterol i z uwagi
że stan się utrzymywał od dłuższego czasu przepisano mi jakieś piguły.
Od kolegi z pracy dowiedziałem się że mogę uniknąć trucia się lekami
jeżeli będę dziennie konsumował pół szklanki otrąb owsianych.
I tak robię od 20 lat. Kupuję otręby owsiane w woreczkach półkilowych
bez żadnych dodatków. Codziennie zalewam wrzątkiem w szklance.
Przykrywam aby nie wystygło za szybko i po pół godzinie jem jako
pierwszy posiłek. Dodaję też otręby owsiane do zup, a zmielone do sosów
i ciast. Smażę je też na patelni jako placuszki zmieszane z jajkiem,
twarogiem i jogurtem.
Wyniki badań są dokładnie w połowie między wynikami granicznymi.
Kolega zaczerpnął ten pomysł z książki nt antycholesterolowej diety
Robert E. Kowalski "8 tygodniowa dieta antycholesterolowa"
ISBN 8385154183
--
dziadek2

30. Data: 2013-02-05 23:08:14

Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-02-04 21:44, dziadek2 pisze:
> [...]
> Kolega zaczerpnął ten pomysł z książki nt antycholesterolowej diety
> Robert E. Kowalski "8 tygodniowa dieta antycholesterolowa"

Dziadku, to Ty pewnie nie masz sił nawet młotka z podłogi podnieść.

--
animka

czarno-zielony stolec
Czy złogi cholesterolowe cofają się?