cholesterol lat 30 - 333 ...prosze o porade

11. Data: 2013-01-11 08:07:26

Temat: Re: cholesterol lat 30 - 333 ...prosze o porade
Od: bartek <b...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-11 08:48, case pisze:

> [...]
> godzinny tylko w odpowiednim przedziale HR.
> Inaczej cały wysiłek jest na darmo, albo nawet szkodliwy.
> Jak lekarz przepisał Ci ten Crestor to raczej wiedział co robi.
> Być może miał jakieś jeszcze informacje z badań.
> Dlatego lepiej go bierz przez te 2 m-ce.
> Potem wypytaj o wszystko tego ordynatora.
> Nie łącz tego leku z alkoholem, tzn. żeby wątroba nie trawiła tych dwóch
> jednocześnie - po alkoholu odczekaj min. 6 godzin przez zażyciem tabletek.
> I lepiej wyłącz całkowicie ze spożycia czekoladę, miętę, ocet i
> wszystkie owoce i soki grejfrutopodobne.

owoce?
a owocami to zajadam rowno w sensie mandarynki i pomarancze.

sluchaj ojciec mial zawal w wieku 50 lat, ale on palil ostro .. i nie
dbal wcale o siebie w wieku 47 mial udar...jakos tak.
po tym udarze sie wzial za siebie i jadac rowerem dostal
zawalu...poprostu przecholowal troche

pije wino czerwone wytrawne gdzies kolo 21.... tak troche ale juz mi sie
niechce

moj ruch to poprostu silownia na niej cwiczenia typowo spalajace i
wzmacniajace
najpierw biezna potem orbitrek i trening taki normalny silowy

mam 180cm i kolo 90kg troszke musze chyba zrzucic pomimo ze wszysyc
mowia ze jestem chudy...

nic wiecej nie wiedzial niz to co tutaj napisalem zbadal mnie i osluchal
cisnienie 130/80

to od dzis nie biore crestoru pomimo tych 2 tabletek
wyrzucam owoce wszystkie,

biore tran omege 3 z rekina, karczoch w tabletce, glukozamine na stawy,
karczoch rano do picia, i gliceryne rano do picia, dorzuce jeszcze
codziennie lyzke siemia lnianego i te bialo w zielarskim kupie jakies

czy cos jeszcze dorzucic ?
a soki pijam...... wyrzuce.

a co do wyluzowania to troche ciezko moze cos na uspokojenie sobie
wezme....bo codziennie mam cos :(

case co myslisz

dzieki pozdrawiam

12. Data: 2013-01-11 08:57:33

Od: case <c...@u...news> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-11 09:07, bartek pisze:

> [...]
>

> czy cos jeszcze dorzucic ?
> a soki pijam...... wyrzuce.
>

> a co do wyluzowania to troche ciezko moze cos na uspokojenie sobie

No to masz zdecydowanie pozytywny wywiad rodzinny, wiec jednak
posłuchałbym tutaj tego ordynatora.
Bieżnia przed siłownią to tylko rozgrzewka, a ruch po siłowni musi być
bezwzględnie w strefie cardio. Inaczej szkoda wysiłku.
Pół lampki wytrawnego wina najlepiej pić po obiedzie.
Do tego dużo zielonej herbaty i błonnika.
Wyluzowanie to tak naprawdę kwestia nastawienia, czyli dyscypliny umysłowej.
Jak dopada Cię stres lub wnerw, to po prostu ucinasz myślenie o tym i
zaczynasz myśleć o jakichś pozytywnych aspektach.
Potem dzieje się już to automatycznie i z frustrata stajesz się optymistą.
A białko kup lepiej w jakiejś odżywce dla sportowców.

13. Data: 2013-01-11 09:35:59

Od: bartek <b...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-11 09:57, case pisze:

> [...]
> Potem dzieje się już to automatycznie i z frustrata stajesz się optymistą.
> A białko kup lepiej w jakiejś odżywce dla sportowców.

OK
czyli mam to poprostu genetycznie ?Z tym ze ja nie pale nie pije... nigdy...
czyli jestem skazany na crestor

a te inne metody odrzucic ?

czy pobrac crestor miesiac + te moje specyfiki + te ktore Ty
wymieniles... i isc badac krew
odrzucic crestor brac dalej specyfiki i za miesiac znowu kontrola ?

14. Data: 2013-01-11 09:52:46

Od: case <c...@u...news> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-11 10:35, bartek pisze:

> [...]
> wymieniles... i isc badac krew
> odrzucic crestor brac dalej specyfiki i za miesiac znowu kontrola ?

Udar czy zawał przed 50-tką to jednak trochę za wcześnie, nawet jak dla
palacza.
Możesz dbać o siebie i pracować na prawidłowy poziom cholesterolu jednak
bez gwarancji i w przypadku uwarunkowań genetycznych z dużym oporem lub
małymi szansami.
Możesz też brać statyny. Zwykle bierze się je potem kilka lat lub całe
życie, ale to nie jest sztywna reguła.
Może u Ciebie wystarczy 2 m-ce.
Statyny raczej na pewno zbiją cholesterol, ale w przypadku dłuższego
przyjmowania mają skutki uboczne.
Uszkadzają wątrobę, mięśnie i błony komórkowe, szybciej się tyje, na co
można reagować tylko objawowo, a więc dbać o siebie i pracować podobnie
jak na prawidłowy cholesterol, chociaż jest już on prawidłowy.

15. Data: 2013-01-11 16:11:52

Od: bartek <b...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-11 10:52, case pisze:

> [...]
> można reagować tylko objawowo, a więc dbać o siebie i pracować podobnie
> jak na prawidłowy cholesterol, chociaż jest już on prawidłowy.

case to co robic
brac ta statyne 2 m-ce + to co robie teraz do kontroli

przerwac branie statyny

reszte kontynuowac i znowu do kontroli ?

16. Data: 2013-01-11 19:05:01

Od: "Szczepan Bialek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bartek" <b...@...pl> napisał w wiadomości

> case to co robic
> brac ta statyne 2 m-ce + to co robie teraz do kontroli
>
> przerwac branie statyny
>
> reszte kontynuowac i znowu do kontroli ?

Strach jest typowym objawem nadmiaru weglowodanow.

Normy na cisnienie, cholesterol itd. ustala sie lapiac 1000 zdrowych osob i
robiac im badania.

Rowniez normy zywienia tak powstaja.

A normy dla takiego jak Ty to:

100 gramow tluszczu da Ci 900 duzych kalorii,
100 gramow alkoholu da Ci 700,
100 gramow bialka da Ci 400,
100 gramow weglowodanow da Ci 400,
Razem 2400

Na normalnym jedzeniu bedziesz mial normalne wyniki.

Oczywiscie te setki to sa takie wartosci bazowe.
Alkohol mozesz zastapic tluszczem i bialkiem ale nie slodyczami.
Bo te 100g tluszczu to minimum a te 100g weglowodanow to maksimum.

Zakladam ze wiesz ze slodycze (weglowodany) organizm przerabia na tluszcze i
cholesterol.
Zdrowsze sa te pochedzenia zwierzecego niz te wlasnej produkcji.

Popatrz jak wyglada spozycie alkoholu:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_al
cohol_consumption
S*

17. Data: 2013-01-11 20:32:34

Od: bartek <b...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-01-11 20:05, Szczepan Bialek pisze:
> [...]
> cholesterol.
> Zdrowsze sa te pochedzenia zwierzecego niz te wlasnej produkcji.

ok
ale do czego mi to ?
slodycze rzucam pomimo ze bardzo ciezko

ale czy to prawda ze dieta zbije 20-30% ?
to z 300 na 250 to i tak o duzo za duzo.. ?
pije karczoacha dzis nowa butle kupilem
dodatkowo tabletka z karczocha
i gliceryna rano
nie wiem czy czasem nie za duzo tego i organizm sie broni ..dlatego mi
teraz wzroslo ?
zebym sobie watroby nie zalatwil

18. Data: 2013-01-12 00:51:25

Od: Staruszek <s...@n...pl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik bartek napisał:

> [...]
> dodatkowo tabletka z karczocha
> i gliceryna rano
> nie wiem czy czasem nie za duzo tego i organizm sie broni ..dlatego mi

Kup sobie dwie dostępne ksiązki opisujące,że cała ta zalewająca na s
WIEDZA O CHOLESTEROLU TO NIEPRAWDA I MIT...POCZYTAJ I ZADECYDUJ

Staruszek

19. Data: 2013-01-12 08:46:50

Od: "Szczepan Bialek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cohol_consumption

> ok
> ale do czego mi to ?

Jako na razie normalny czlowiek powinienes sie normalnie odzywiac.

> slodycze rzucam pomimo ze bardzo ciezko

A czym je zastepujesz?

> [...]
> dodatkowo tabletka z karczocha
> i gliceryna rano
> nie wiem czy czasem nie za duzo tego i organizm sie broni ..dlatego mi

Jak odejdziez od diety normalnej to na pewno Ci to na cos zaszkodzi.

Przeciez juz masz pewne eksperymenty za soba.
Jak rzuciles slodycze to Ci spadl. Jak zaczales podjadac od nowa to Ci
podskoczyl.

Ogromnym bledem jst rezygnacja z kolacji. Jak sa klopoty to przechodzi sie
na jedzenie malych porcji co 2 godziny.
Opuszczenie posilku powoduje pojawienie sie "wilczego glodu".
S*
S*

20. Data: 2013-01-12 20:44:56

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>..silownia bieganie.... 3x w tygodniu
Daruj to sobie, zamień na zwykły spacer.

> stresu duzo...
Pewnie podstawowy sprawca.

> tlustego wcale, slodyczy bardzo duzo
Spszeczne. Słodycze zawierają często wiele tłuszczu, często właśnie tego
złego, nawet trans.

> brak kolacji,
Nie czyń tak, zamień na małą.

> dorzucam sok z karczocha + gliceryna + omega z watroby rekina troszke
> slodyczy podjadlem...
Zostaw ten sok z karczoha, glicerynę i omega z wątroby rekina ogranicz-
mogą obciążać wątrobę, a ta może być pszyczyną rozsącego holesterolu.

Owoce zbijające holesterol to jabłka, pożeczki, zwłaszcza czarne (mogą być
pieczone, dżemy). Białka jak ktoś ci napisała 1g /1kg masy ciała, a nawet
więcej.
Te medykamenty zbijające holesterol stosuj zgodnie z zaleceniami, ale to
będzie raczej po posiłku, zwłaszcza obiedzie, nie rano.

Staraj się stosować tradycyjną kuhnię, czyli tradycyjne zestawienia potraw,
są zwykle właściwie wyważone.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

czarno-zielony stolec
Czy złogi cholesterolowe cofają się?
Emerycie, oszczędź budżet