Re: ciasto bananowe - Pychotka (P)

Data: 2003-01-07 10:24:35
Temat: Re: ciasto bananowe - Pychotka (P)
Od: a...@p...onet.pl

> Dzień dobry!
>
> Czy znacie jakiś ciekawy przepis na ciasto bananowe bez dodatku brązowego
> cukru (nie chodzi mi o przepis na chlebek, bo takowy znalazłam)? Moja
> przyjaciółka uwielbia banany, a ma jutro urodziny, więc chciałam zrobić jej
> niespodziankę. Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam, Ania.

Prosze bardzo, ciasto o nazwie "Pychotka", ktore pieklam w ub. niedziele:

4 jajka
1 szkl. cukru
1 1/4 szkl. maki
1 lyzeczka do pieczenia
3/4 k. margaryny (ja uzywam Kasi ktora ma 250 g)

2 banany, 4 jablka, rodzynki, wiorki kokosowe

Jajka ubic z cukrem na puszysta piane, nastepnie dodawac make zmieszana z
proszkiem po 1 lyzce. Margaryne rozpuscic i ostudzic, a nastepnie dodac do
ciasta.

Na blache tortowa z kominkiem (natluszczona i posypana maka) wylac czasc
ciasta, na to pokrojone w cienkie plasterki jablka (obrane i pozbawione gniazd
nasiennych), na to pokrojone w plasterki banany, nastepnie rodzynki i wiorki
kokosowe. Przykryc to pozostalym ciastem i posypac wiorkami kokosowymi.

Piec ok. 45 min w temp. 200 st.C.

Znaczna czesc ciasta zjedlismy jeszcze zanim zdazylo ostygnac, ale po
ostudzeniu jest jeszcze lepsze.

Polecam,

AniaR