Re: ciekawa książka

Data: 2019-04-01 14:22:11
Temat: Re: ciekawa książka
Od: Trefniś <t...@m...com>

W dniu .03.2019 o 20:41 <d...@g...com> pisze:

> [...]
acobson-howard,p1127357141,ksiazka-p

ija-jak-zerwac-

s-zabija.html

o-nas-zabija-Jak-zerwac-z-uzaleznieniem-od-bia

> Za pewien czas kiedy zbrodnią będzie ubój krowy na mięso wszyscy
> potentaci modyfikowanej żywności GMO pękną chyba ze śmiechu jak tak
> tanim kosztem zmienili świadomość gatunki ludzkiemu.
>
> Takie nasiona GMO które dają płody tylko raz, a potem trzeba kupić nowe
> są
> jak wrota do raju....
>
> Veganie i wegeterianie oraz ich odmiany sami zarzucają sobie sznur na
> szyję ulegając iluzji, że zdanie niektórych naukowców może przeważyć
> prawo naturalne...

Tylko czy my jeszcze jesteśmy jednym gatunkiem?
Bo coś wydaje mi się, że o ile sukces Homo sapiens był oparty na cechach
mózgu, to ten sam mózg zaczyna ewoluować w dwie niezależne odnogi. Jedna z
nich wręcz marginalizuje znaczenie mózgu, usiłując utworzyć jego zastępnik
(AI).
:)

--
Trefniś