Re: co Wy na to...

From: "Nixe" <n...@f...peel>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: co Wy na to...
Date: Fri, 9 Sep 2005 20:54:08 +0200

W wiadomości <news:dfs9i8$3qq$1@news.onet.pl>
Iwon(k)a <i...@p...onet.pl> pisze:

> dlaczego bezsensowne? jestes przeciez z tego co widze przeciwniczka
> ujednolicania.

Ale nie popadania w skrajności :P

> ee tam. mundurki moge byc tez rozne :))

W takim razie po co się je nosi, jeśli są różne?

> poza tym z tego co pamietam, to zwykle sie i tak chodzi "podobnie"
> ubranym, bo "taka moda".

Ale to jest wybór, a nie narzucony z góry schemat.

> mundurki pozwalaja dzieciom sie zajac np nauka
> a nie ogladaniem sie co na siebie dzisiaj Zosia wlozyla i z jakiego
> sklepu.

Już pisałam, że mundurki nie rozwiązują tego problemu, bo pozostaje cała
masa rzeczy, których nie da się ujednolicić - piórniki, tornistry, akcesoria
szkolne, buty, ubrania pod mundurkiem, ubrania wierzchnie i pewnie parę
innych.

> no co Ty. Mozna przeciez ustalic mundurki na gorace dni i na zimne ;)

A co to zmieni, skoro pod spodem tak czy siak trzeba będzie nosić ubranie?
Naprawdę współczuję komuś, kto zmuszony jest siedzieć w dusznej klasie (w
upale takim jak dziś w Polsce) w dwóch warstwach ubrania.

--
PozdrawiaM