co byscie zjedli w kameralnej knajpie na obrzezach miastem?

151. Data: 2007-01-26 19:22:48

Temat: Re: co byscie zjedli w kameralnej knajpie na obrzezach miastem?
Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

. Nauke netykiety tez omijałas
> szerokim kołem.
>
> --
>
> Gosia, zaintrygowana skad tyle chamstwa w jednej osobie

Nauke czego? Jezeli juz to etykiety.Teraz rozumiem braki.
Jezeli ty wytykanie braków w umiejétnosciach uwazasz za chamstwo to
ty sie jeszcze w zyciu z chamstwem nie spotkalas, czego ci w nowej
Knajpie nie zycze. Wrecz przeciwnie powodzenia.

Janusz
Sorry za literki brak polskiej slowni.

152. Data: 2007-01-26 21:04:55

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha napisał(a):

> Już się nie dziwię, że w szkołach wprowadzili sprawdzanie
> umiejętności czytania ze zrozumieniem...

Czego, dziecko, nie zrozumiałaś?

E.

153. Data: 2007-01-26 21:39:31

Od: "czeremcha" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Sty, 22:04, "E." <e...@o...pl> wrote:

> Czego, dziecko, nie zrozumiałaś?

Oooo, widzę nerwy puszczają, zaczynają się chwyty poniżej pasa...

Może Gosia myślała o tobie, pisząc o chamstwie?

Ania

154. Data: 2007-01-26 21:47:04

Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

155. Data: 2007-01-26 21:49:26

Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Teraz to chyba nie mysli, brak argumentow.

Janusz

156. Data: 2007-01-26 22:16:19

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha napisał(a):

> Oooo, widzę nerwy puszczają, zaczynają się chwyty poniżej pasa...

Ty naprawde nie widzisz jak traktujesz innych, obrazasz, jestes chamska?
Na twoim miejscu nie prowokowałabym Eulalki, bo ja to leniwa jestem, ale
ona jak sie rozkreci..;-)to spowoduje u Ciebie grzeszne mysli, oj
grzeszne i ze spowiedzia moze byc problem.
--

Gosia, kto by pomyslał, w chórze spiewa, lubi gotowac, a zołza;->

157. Data: 2007-01-26 22:33:08

Od: "anatol" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Sty, 22:16, Gosia Plitmik <p...@o...pl> wrote:

> [...]
> grzeszne i ze spowiedzia moze byc problem.
> --
>
> Gosia, kto by pomyslał, w chórze spiewa, lubi gotowac, a zołza;->

I co wylaczy komputer, wyplonkuje czy coz takiego wymysli.
Tobie tez nerwy puszczaja. Leniwa i niedouczona i dopiero chamska,ty
pierwsza tego uzylas. Spowiedz, kolejny twoj dar jasnowidzenie strzal
jak kula w plot
,a zolza jak sie rozkreci to dopiero,ty juz spokojnie nie mozesz siasc
do komputera i sen pewnie nie taki.

Janusz

158. Data: 2007-01-26 22:36:48

Od: "czeremcha" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Sty, 23:16, Gosia Plitmik <p...@o...pl> wrote:

widzisz jak traktujesz innych, obrazasz, jestes chamska?

Chamska to ja jeszcze nie byłam... Czy np. nazwałam cię jakoś
niegrzecznie?

> Na twoim miejscu nie prowokowałabym Eulalki, bo ja to leniwa jestem, ale
> ona jak sie rozkreci..;-)to spowoduje u Ciebie grzeszne mysli, oj
> grzeszne i ze spowiedzia moze byc problem.

Matko, "strach się bać"!!

> Gosia, kto by pomyslał, w chórze spiewa, lubi gotowac, a zołza;->

Kto by pomyślał, "restaŁratorka"

EOT /znów coś wygooglałam!!/

Ania

159. Data: 2007-01-26 22:38:20

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak <0...@m...pl> napisał(a):

> Czerwone z niewyspania.

pasuje=/ takie same. Np. befsztyku nie zagryza sie befsztykiem, a np. winem
zapija ;-))))

h.

160. Data: 2007-01-26 22:50:03

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

anatol napisał(a):

> [...]
> jak kula w plot
> ,a zolza jak sie rozkreci to dopiero,ty juz spokojnie nie mozesz siasc

Kali czytac, piłes ?
--

Gosia, nie mogłam sie powstrzymac

[OT] Zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa
DO...
WOLNOSC
patelnia grillowa
Wyschniete rodzynki. Co zrobic aby byly znowu miekkie?