co byscie zjedli w kameralnej knajpie na obrzezach miastem?

191. Data: 2007-01-28 22:13:37

Temat: Re: co byscie zjedli w kameralnej knajpie na obrzezach miastem?
Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

anatol napisał(a):

> No i co ze jest prawnikiem :->, (pewnie w kuchni lepsza :->),
> wynajela, bo kiepski od jej uniwersyteckiej wiedzy jest lepszy:-> Ja
> mysle

Ja myslę, że juz zEOTuję. Dyskusja z kimś, kto nie ma bladego pojęcia o
czym pisze - a właśnie to udowodnileś - jest dysputą ze slepcem o
kolorach. Nie dyskutuję ludźmi myslącymi inaczej. najpierw mnie
sprowadzisz do swojego poziomu a potem pokonasz doświadczeniem ;)
Bawcie sie z czeremchą w tą zawistno-pokrętną zabawę sami. Dawno temu
ukończylam edukacje przedszkolną i nie mam ochoty do tego wracać.
Zostawiam zabawki.

E.

192. Data: 2007-01-28 22:51:47

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

E. napisał(a):

> Zapomniałam o najważniejszym!
> Musisz miec "czekadełka"! Koniecznie.

Koniecznie, koniecznie;-)

> Coś co postawisz na stole, jak klient bedzie czekał az mu przyniosą
> zamowione danie. Tu masz pole do popisu. W tradycyjnych knajpkach bywa,
> że to świeży chleb i w glinianych pojemniczkach smalec z cebulką, we
> francuskich często znajdziesz bagietkę i solone masło.
U nas tez bedzie, to prawdopodobnie chleb i smalec
>Mnie osobiście
> oczarowały banalne czekadełka we włoskiej knajpce w Szczecinku -
> bagietka z posiekanym pomidorem z czosnkiem i oregano. Miodzio.

A, mnie zachwyciły oliwki z posiekanym czosnkiem, oliwa, bazylią.
Niestety, do naszego klimatu nie bardzo by pasowały

> Objedliśmy się tym tak, że ledwo dojedlismy prawdziwy obiad.
> Czekadełka to podstawa. Nie ma nic gorszego, jak siedzenie na głodniaka
> i czekanie aż Ci podadzą jedzenie i patrzenie jak jedzą inni. Żołądek
> szlag trafia.

Fakt, klienta szlag trafia. Ja ostatnio wyszłam po 40 minutowym czekaniu

--

Gosia

193. Data: 2007-01-28 22:52:22

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka napisał(a):

> To się nazywa u gastronomów rasowych "starter" i najcześciej dają
> rozmaite sery.

Prawdę mówiąc z serami w tej roli sie nie spotkałam

--

Gosia

194. Data: 2007-01-28 22:53:16

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Moczulski napisał(a):

> Jak już szaleć, to przydałoby się też menu wywalone na zewnątrz.
> Bardzo mi się podoba ten francuski zwyczaj. Z daleka wiem co mnie czeka.
> A co do makaronów dla rowerzystów, to pozwolę sobie zauważyć że
> niektórzy pedałują głównie po to by schudnąć. Warto by i o takich pomyśleć.

Bardzo fajny pomysł;-)Lekkie danie, małokaloryczne też będzie
--

Gosia

195. Data: 2007-01-28 22:55:23

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

BBjk napisał(a):

> Makarony raczej zawodnicy praktykują przed, ale i po można. Ważny jest
> wybór napojów, nie każdy na rowerze żłopie piwo (PORD). Po wysiłku jest
> zwiększone zapotrzebowanie na płyny, węglowodany i białko, świetnie
> sprawdzają się kefiry, maślanki itp., ale to najczęściej realizuje się w
> wiejskich sklepikach po drodze. W knajpce chce się solidnie najeść.
> Żaden z rowerzystów nie będzie cudował z dietą odchudzającą.

Ee, czasami zdarzają się weekendowi rowerzysci, a Ci pewnie
zadowoleniem przyjma uciekajace kilogramy;-)

--

Gosia

196. Data: 2007-01-29 09:30:38

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anatol" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
s.com...

> Widze ze dalej nie rozumiesz i slepa jestes . Widac brak argumentow
> denerwuje, to sie lapiesz slowek, trudno taki poziom.

No i kolejny frustrat ląduje w moim filtrze.
Wiesz czego nie lubię? Takiej własnie wrednej, gówniarskiej wybiórczości.
Jak jej czeremcha wytykała błędy, to siedziałeś cicho.
Żegnam ozięble.
--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

197. Data: 2007-01-29 10:04:32

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krynix" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> KUPE I TYLKO KUPE ! ze szczypiorkiem i kukurydza

I kolejny...

198. Data: 2007-01-29 11:54:09

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A, mnie zachwyciły oliwki z posiekanym czosnkiem, oliwa, bazylią.
> Niestety, do naszego klimatu nie bardzo by pasowały

Na lato rewelacja. Tylko na zime musisz zmienić klimat.

DJD

199. Data: 2007-01-29 12:09:42

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dominik Jan Domin napisał(a):

> Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> Na lato rewelacja. Tylko na zime musisz zmienić klimat.

W sumie jest to jakis pomysł. Zima smalec, a w lecie oliwki, bruschetta

--

Gosia
http://www.vivalavida.pl/urkaburka/

200. Data: 2007-01-29 14:24:18

Od: "Maciej L." <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik pisze:

> Masz rację, najgorsze ze musi byc to "cos", co jest w miare szybkie do
> przygotowania. Nie chce mrozic i przetrzymywac pozniej rzeczy sto
> lat;-)Z drugiej strony tak jak napisałas, musi byc to potrawa która
> bedzie atrakcja i nie jest oklepane. Ja np zawsze marudze w takich
> knajpach, bo mam ochote na dobry makaron, a tam pierogi, golonki,
> kiełbachy. Nie wiem tylko, czy to ja nie jestem jakas odjechana na
> punkcie makaronów;-)Niedługo mamy impreze na 70 osób i wszyscy jak jeden
> mąz chca menu siermięzne.

Proponuje rozne kielbaski w ciescie francuskim. Mozna ludziom grzac w
piekarniczku lub piecu na biezaco - rozne rodzaje musztard do smarowania
ciasta, rozne kielbaski (cena i wielkosc) oraz dodawac np. ser - wiecej
kalorii i smaku. Do tego podac do wyboru salatki i masz spore - latwo i
szybko modyfikowalne menu. Potrawa prosta do przygotowania nawet dla
laika, a 10-15 min w piekarniku lub piecu nie zrobi klientowi problemu.
Danie jest raczej malo typowe a niezwykle proste, smaczne.
Desery mozna podobnie... zawijac tylko banana, marchew czy inne owoce z
miodem, rodzynkami, podac z sosikiem, jogurtami koktajlami.

Pozdrawiam

Maciek

--
Redakcja CD-Action / Sukiennice 6 (3 piętro)
50-107 Wrocław / www.cdaction.com.pl

[OT] Zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa
DO...
WOLNOSC
patelnia grillowa
Wyschniete rodzynki. Co zrobic aby byly znowu miekkie?