Re: co mozna z resztek wedlin wyczarować....?

Data: 2002-08-26 17:44:49
Temat: Re: co mozna z resztek wedlin wyczarować....?
Od: "sosnowski" <m...@e...com>

Na przykład marakron z wędlinką (jako dodatek smakowy) i warzywami.A robi
się to banalnie prosto i szybko.
Bierzesz dwa gary i gotujesz w nich wodę. Do jednego wrzucasz mrożone (wiem,
wiem, że bedę niepopularny zwłaszcza w tym sezonie z tym tekstem...) warzywa
(tak jak na jedną osobę to pół opakowania), a do drugiej makaron: ja z
reguły stosuję penne.
W tym czasie jak Ci się to gotuje, kroisz sobie ząbek czosnku na cienkie
plasterki, wędlinę w kosteczkę tudzież żółty ser (w cienkie paski)
Makaron odcedzasz, warzywa odcedzasz (oczywiście po ugotowaniu!!!) Wrzucasz
na jakąś głębsza patelnię kawałek masła, jak się rozpusci wrzucasz na to
czosnek i wędlinkę. Gdy czosnek zacznie być już przeźroczysty dorzucasz do
tego makaron, warzywa i zółty ser, dodajesz świezo startego pieprzu i
smażysz-mieszasz przez około 2 minuty. Wrzucasz na talerz i jesz.
Ze smakiem.
Pozdrawiam.