Re: co na jęczmień ?

Data: 2003-10-28 00:04:13
Temat: Re: co na jęczmień ?
Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl>

> Użytkownik "Anka Łazowska" napisał:
>
> [...] I zamiast udac
> sie do lekarza, bedzie stosowal "domowe" metody leczenia, bo tak wyczytal
na
> sci. grupie dyskusyjnej. A jezeli nie daj Boze, pojawia sie komplikacje,
to co?
> Zabieg.
> I o ile prostsza metoda byloby zastosowanie antybiotyku?

Już Ci pisałem, że na dziesiątkach portalach medycznych jest opinia
identyczna z moją. Może więc zadziałaj, żeby je pozamykali? Krytykujesz
metody "domowe" bo mogą zaszkodzić, zgadzam się, ale sprawiedliwość wymaga
dodać, że ofiar medycyny tradycyjnej w tym nadużywania antybiotyków jest
również sporo. Dla przykładu powiem, że grzybica, to jedna z najbardziej
dynamicznie narastających obecnie chorób. Główną przyczyną są stosowane
zgodnie z procedurami (i jak to podkreślałaś w swoich postach
niejednokrotnie - z głęboką wiedzą), antybiotyki.

Reasumując, dziękuję Pani Profesor za te wszystkie bardzo ciekawe wykłady.

Nie lubię być ironiczny, ale czasami sytuacja zmusza człowieka do robienia
tego, czego nie lubi...

Pozdrawiam, andrzej