Re: co odpowiedzieć dziecku

Data: 2003-04-23 17:27:58
Temat: Re: co odpowiedzieć dziecku
Od: "Moniuś" <F...@p...onet.pl>

-

"Dlaczego pan tak chodzi?".
> Dorota
Witaj Doroto i Wojtku

Neon -DPM
Wojtek - mocno sie pomylilam?

PS.
Odpowiedz
Pan/pani ma chore nogi /rece, oczy - co akurat potrzebne/ chyba nikt sie o
to nie obrazi,
Zazwyczaj na takie pytania dziecka odpowiadam dokladnie i spokojnie, jak
chcesz i masz odwage przedstaw sprawe otwarcie zainteresowanemu /ON/. Po
takiej rozmowie z dzieckiem nigdy nie miałam kłopotu i ....mam zyczliwosc,
pomoc i radosc gromadki dzieciakow chetnych do pomocy- wszedzie gdzie sie
rusze. A gdybym tak chciala ktores dziecko z powodu np.wieku nie "obdarowac"
mozliwoscia pomocy - mialabym przegrana sprawe i obraze malego czlowieka.
Pomoc i zyczliwosc jest w naturze dzieci, tylko z wiekiem im to odbieramy
;-((((
Powodzenia i szczescia w wychowaniu dziecka,
Maria T. szczesliwa z posiadania gromadki malych sasiadow i innych
dzieciakow.