Re: co odpowiedzieć dziecku

Data: 2003-04-25 07:36:39
Temat: Re: co odpowiedzieć dziecku
Od: "Krzysztof Piotrowski" <k...@k...kalisz.pl>

Użytkownik "Dorota***" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
news:b86fnt$910$1@news.onet.pl...

Witam !

Poruszam sie na wozku inwalidzkim, jednak w dosc specyficzny sposob - a
mianowicie przy pomocy nog. Wtedy dopiero jest problem - co tu powiedziec
dziecku?????????? Ze co - pan ma chore nozki?????????
Kiedys mialem taka przygode: Gdzies (juz nie pomne gdzie) jestem ja i mama z
dzieckiem (okolo 6-7 letnim). Na jego pytanie co mi sie stalo i dlaczego i
... - mama najzupelniej w swiecie odpowiedziala: - 'A skad ja mam to
wiedziec? Sam pana zapytaj!' Dziecko podchodzi i pyta: - 'Plose pana - a czy
pan ma plastikowe nozki??????????"

No i tutaj 'wymieklem'!!!!!!!!!!

Moze to jest jeden ze sposobow. Po prostu pozwolic dziecku zadac
samodzielnie nurtujace go pytanie.

K.Piotrowski