co sądzicie o gwiazdce?

351. Data: 2010-03-29 06:34:01

Temat: Re: co sądzicie o gwiazdce?
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 29-marzec-10, Chiron wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> tren R- dobranoc:-)

no to dzień dobry :)
więc wracając do naszych baranów - bo tak sobie poczytałem tę nasza
konwersację - małą erratę chciałbym wnieść - a raczej wyjaśnienie.
"nieodpowiedni sposób wygłaszania poglądów" - aż mnie samego to dziś rano
zafrapowało - ale chodzi mi li i jedynie o ton jakim operuje. mi on po
prostu nie leży.
niedźwiedzia przysługa - tak, jej zachowanie imho często może być
postrzegane jako pogardliwe w stosunku do innych oraz jątrzące.

ja po prostu nie mam przyjemności w konwersacji :)

--

z cyklu: Pytania Marianny.
- tata, a ile razy na świecie ja byłam zabawna?

352. Data: 2010-03-29 06:35:20

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 29-marzec-10, Chiron wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości

> Nie, jednakże nie twierdzę też, że nie rozmawiam dlatego, że to beton, z
> którym się nie da gadać:-)

a jak oceniasz globa?

--

z cyklu: pytania Ryszarda.
- ałaaa, uderzyłeś mnie w oko Rysiek! Co się mówi?

353. Data: 2010-03-29 06:44:24

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-29 08:31, niebożę Chiron wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości

> Nie, jednakże nie twierdzę też, że nie rozmawiam dlatego, że to beton, z
> którym się nie da gadać:-)

A za wsłuchanie się w moje potrzeby wielkie dzięki Chironku!

Qra, wdzięczna wielce
--
Matka zbyt długo karmiła Waldemara piersią. Z kurczaka.

354. Data: 2010-03-29 06:50:02

Temat: Re: [OT] do Chirona Re: co s?dzicie o gwiazdce?
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-28 23:54, niebożę Chiron wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> W moich szczegółach, ale posądziłem Qrę, żeby odsunąć od siebie
> podejrzenie. Teraz już poprawiłem, i siedzę cicho:-)

Bardzo dziękuję, że wejrzałeś w głąb swojego OE. A teraz przeproś za
okulistę!!!!

Qra
--
Matka zbyt długo karmiła Waldemara piersią. Z kurczaka.

355. Data: 2010-03-29 06:53:01

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 29-marzec-10, Chiron wlazł między psychopatów i wykrakał:

> no to dzień dobry :)

Miło mi, witam.:-)

> [...]
> "nieodpowiedni sposób wygłaszania poglądów" - aż mnie samego to dziś rano
> zafrapowało - ale chodzi mi li i jedynie o ton jakim operuje. mi on po
trenejro- to nie było przedmiotem sporu:-). To Twoje zdanie, ok. Tak to
odbierasz- dla mnie- ok.

> niedźwiedzia przysługa - tak, jej zachowanie imho często może być
> postrzegane jako pogardliwe w stosunku do innych oraz jątrzące.
Właśnie o to chodzi: co to jest niedźwiedzia przysługa? To jak w tym wierszu
o zającu i jego przyjacielu niedźwiedziu: zajączek usnął, a przyjaciel
czuwał. Nagle zobaczył, że po nosie słodko śpiącego zajączka łazi wredna
mucha. No to jak się nie zamachnie, jak nie pacnie w tę muchę...
Dla mnie Twoje wypowiedzi pisane w tym kontekście są spójne, teraz jednak
IMO próbujesz (być może, jak zakładam- nie do końca świadomie)- zakłamać to,
co napisałeś. Stąd pytanie: jakąż Ci to wyświadcza niedźwiedzią przysługę?

> ja po prostu nie mam przyjemności w konwersacji :)

No ok, o tym też pisaliśmy. Nie masz- nie konwersujesz. Wsio w pariadkie.
Jednak_nie_obarczaj_jej_za_to_winą. To nie w porządku, poza tym- nie jest to
prawdziwe. Zakłamuje to Twoje relacje. Przecież nie musisz nikogo lubić.
Jednak zakłamywanie relacji nie jest dobre- przede wszystkim dla Ciebie.
Tak?:-)

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

356. Data: 2010-03-29 06:56:35

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 29-marzec-10, Chiron wlazł między psychopatów i wykrakał:

> a jak oceniasz globa?

To facet o dużym sercu. Niestety- mimo kilku prób (tę ostatnią uważam za
asertywną) znalezienia z nim kanału informacyjnego (by Redi:-) )- nie udało
mi się. Pisałem mu kilka razy, co mi nie pasuje w jego pisaniu.
Proponowałem, że i ja coś mogę zmienić. Rezultat- zerowy. Zostawiłem to tak,
jak jest. Na ten moment nie ma we mnie chęci konwersowania z nim- mam go w
KF.

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

357. Data: 2010-03-29 06:57:23

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Mar, 08:34, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:

> [...]
> postrzegane jako pogardliwe w stosunku do innych oraz jątrzące.
>
> ja po prostu nie mam przyjemności w konwersacji  :)

Jakbym wczoraj pisał o tym pisał :-)

Stalker, metaforycznie rzecz ujmując sierżant niczego nie uzyska
rozmawiając z oficerem tak jak z szeregowcem ;-)

358. Data: 2010-03-29 06:58:50

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> co napisałeś. Stąd pytanie: jakąż Ci to wyświadcza niedźwiedzią przysługę?

ależ nie mi. nie mi.

> [...]
> prawdziwe. Zakłamuje to Twoje relacje. Przecież nie musisz nikogo lubić.
> Jednak zakłamywanie relacji nie jest dobre- przede wszystkim dla Ciebie.

no sorry. obarczę :)

--

[---]
Ocenzurowano. Ustawa z 31 lipca 1981 roku o kontroli sygnaturek, publikacji

359. Data: 2010-03-29 07:00:35

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ryknęło:

> Bardzo dziękuję, że wejrzałeś w głąb swojego OE. A teraz przeproś za

Nie wstyd Ci? Czego zaglądasz do cudzej korespondencji?:-)
Przeproś teraz. Poza tym- jest mi głupio że przyłapałaś mnie na obarczeniu
Cię winą. To przez Ciebie jest mi głupio:-)

Przeprosisz?
:-)

--
serdecznie pozdrawiam

Chiron

360. Data: 2010-03-29 07:00:49

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Mar, 02:29, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> Żesz, ubiegłaś mnie.

No właśnie. Odwieczna walka ducha z literą...

Stalker, jakbym o tym wczoraj pisał :-)

Afera psychoseksualna
test psychologiczny 1
No, a generalnie to już...