Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "kika" <g...@n...op.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: co sadzicie o sklepach SEPHORA?
Date: Wed, 4 Aug 2004 10:05:54 +0200
Organization: news.onet.pl
Lines: 31
Sender: g...@o...pl@213.17.152.138
Message-ID: <ceq5c7$ghc$1@news.onet.pl>
References: <7...@n...onet.pl>
<cenr60$i14$1@news2.ipartners.pl> <cenv3e$kqe$1@news.onet.pl>
<ceo10a$mde$1@news2.ipartners.pl>
<X...@1...110.122.97>
<cep48f$b1l$1@nemesis.news.tpi.pl>
<X...@1...110.122.97>
<cep7jt$mjk$1@nemesis.news.tpi.pl>
<X...@1...110.122.97>
<cep8jr$cho$1@atlantis.news.tpi.pl>
<X...@1...110.122.97>
NNTP-Posting-Host: 213.17.152.138
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1091606727 16940 213.17.152.138 (4 Aug 2004 08:05:27 GMT)
X-Complaints-To: a...@o...pl
NNTP-Posting-Date: 4 Aug 2004 08:05:27 GMT
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1437
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1441
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.uroda:91179
Ukryj nagłówki
> > Nie. Najwyraźniej nie rozumiesz, co to jest tester. Tester to nie
> > jest tzw. "gratis", czyli miniaturowa wersja kosmetyku, którą
> > sprzedawca daje potencjalnemu klientowi licząc, że tamtem w
> > odruchu wdzięczności zakupi produkt. Tester służy wypróbowaniu
> > kosmetyku _przed zakupem_ celem sprawdzenia konsystencji,
> > odcienia, ew. reakcji alergicznej itp. Tester to nie prezent.
> > Zresztą sama nazwa wskazuje, że tester służy to testowania, czyli
> > sprawdzania, badania, próbowania. Capisci?
>
> jest platny ? "Capisci" ?
>
> Pozdrawiam.
> --
> RusH //
rany, po prostu nie mogę. Za świetnych czasów komuny, mówiono wszystkim,
że wszystko jest społeczne , budynki, fabryki. Więc ludzie wszystko kradli
(sorry - zabierali) z tych fabryk i wyroby i narzędzia bo było niby ich,
no i "nie było płatne". Widzę że zaliczasz się do takich osób o takiej
filozofii życia.
Poza tym, ani koncern, ani perfumeria do tych testerów nie dopłaca. Cena
produktu zapakowanego jest tak skalkulowana,żeby pokryła koszty
wytworzenia, transportu , marżę, no i statystyczną ilość wypsikanych
testerów. Więc jeśli więcej będzie "klientek" traktujących testery jak
swoją kosmetyczkę, tym cena tego zapakowanego produktu będzie rosła.
Kika
|