Re: co to za grzyb ??

Data: 2007-07-31 21:27:57
Temat: Re: co to za grzyb ??
Od: n...@g...pl (Nerissa)

Witaj Człowieku,

> Prosze o pomoc, co to za grzyb??
> http://www.lookgaleria.pl/?s=szukaj&szukaj_fraza=%22
grzyb%20jadalny%22&szukaj_wyswietlpo=30&szukaj_sortu
j=data#top
> nr fotki : 955906 - RF

Szmaciak, oczywiscie. Bardzo rzadki, pod ochrona (choc ja na niego
trafiam rownie czesto jak na rydze czy prawdziwki - znam dobre
miejsce, gdzie szmaciaki rosna czesto i sa ogromne. Nie wiem, czy
pytasz z ciekawosci, czy tez masz go i nie wiesz, co z nim dalej
zrobic. Jesli to ostatnie, to najlepszy jest ususzony, jako przyprawa.
Swojego czasu probowalam marynowac - na sprobowanie. Wyszedl gumiasty.
Poza tym trudno go oczyscic i umarynowalo sie wraz z nim kilka
zuczkow. Moja mama dodawala go takze do bigosu wraz z innymi suszonymi
grzybami.

--
Pozdrowienia,
Nerissa