Re: co z przedstawicielami medycznymi?

From: "PiotrMx" <p...@b...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: co z przedstawicielami medycznymi?
Date: Sat, 2 Mar 2002 20:49:43 +0100

Użytkownik margaretka <b...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a5r3aj$e8p$...@n...tpi.pl...
> Użytkownik "PiotrMx" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
>
> Ja szanuję wszystkich ludzi. Nie ważne czy to sprzątaczka,
> lekarz, księgowy, czy jak w tym przypadku przedstawiciel.

Gradacja zawodow jezeli chodzi o szacunek spoleczny isnieje i nie ma nic
wspolnego z szacunkiem ludzi.

Każdy robi to co
> potrafi.

Jasne , tylko nazywajmy rzeczy po imieniu. No chyba, ze jako politycznie
poprawna nazywasz czarne- nie białym.

Natomiast mam wrażenie, że któraś z firm do której startowałeś nie
> doceniła Twojego "geniuszu" i w ten sposób dajesz upust swojej złości.

Pudło. Nigdy nie pociagała mnie kariera repa.

> zbyt
>
> Jak to sprawdziłeś ? Przecież na spotkaniu, o którym piszesz w innym
poście,
> nawet nie pokusiłeś się o zadanie żadnego pytania.

Pracujac ladnych kilka lat w zawodzie spotkałem wielu repow. jak pisalem nie
chce mi sie z nimi juz dyskutować.
Może Cie to zdziwi ale mam kilku znajomych bedacych repami.

Czyżbyś był tak
> twardogłowy i zadufany w sobie, a może poprostu bałeś się, że Twoja
> ignorancja i brak wiedzy merytorycznej ośmieszy Cię w oczach innych ?

Czy mam rozumiec to za zarzut w stosunku do mojej wiedzy ?

Dlatego

> Niestety po Twoich postach sądzę, że były to marne lektury. Z tego co wiem
> takich książkach zaleca się przede wszystkim słuchanie innych.

> I zadufany w sobie.

Z wiekiem czlowiek zyskuje pewnosc siebie i nie boi sie wygłaszac
kontrowersyjnych sadow.

> Pozdrawiam m a r g a r e t k a

pozdrawiam

PiotrMx