Re: comiesięczne sprawdzanie grupy

Data: 2009-01-16 14:57:01
Temat: Re: comiesięczne sprawdzanie grupy
Od: "Bluzgacz" <p...@w...org>

news:gw10cs8hkav7$.bkf855v0qp32$.dlg@40tude.net...

> Komunikatorów nie uzywamy, bo sa szpiegowane i wpuszczają mi do kompa
> szpiegostwo.

Hehehe! Widze, ze schizofreniczny indoktrynator porzadnie nasral ci w tym
szczatkowym organie, ktory przyjelas nazywac mozgiem.
Jaka ty musisz byc bezdennie tepa i durna, skoro nawet taki lamer jak ja
umie sobie tak skonfigurowac kompa, zeby nie miec zadnych tego rodzaju
problemow.

> Komórek nie używamy, bo mam za mało minut - zaraz by się wyczerpały te
> 2000, a musze miec do kontaktu z dziećmi :-DDD
> Mamy o czym gadać ze sobą, dupku.

No tak, zwlaszcza ty. Pewnie cotygodniowy raport:
1. Jak sie skisila kapucha
2. Jakie nowosci z psp opowiedzialam wiejskiemu ginekologowi
3. Co wyszydelkowalam w przerwie podczas kuchcenia.
4. Dane statystyczne o sytuacji bezrobotnych sprzedajnych online kucht z
menopauza
5. eMarketing, a kryzys - czyli jak prowadzic efektywna sprzedaz samej
siebie on-line w czasie recesji.
Zycie jak w madrycie minimalistko bez ambicji.

> Nie musimy - i tak jesteśmy obserwowani, jak widac: pilnujesz każdego
> posta.

A ty kazdego czytasz, zapierajac sie jednak, ze masz mnie w kfie hehehehe!
--
Bluzgacz