Re: cudowne dzialanie w prostocie?- lipobase [dlugie]

From: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: cudowne dzialanie w prostocie?- lipobase [dlugie]
Date: Tue, 18 Mar 2003 13:53:51 +0100

Użytkownik "Skakanka" <s...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
news:b574hd$nbk$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Na pewno mozna dodawac bezpiecznie, bez zadnych nieprzewidzianych reakcji,
> byle nie przechowywac tego dlugo. Taka jednorazowa dawke kremu chyba warto
> byloby wymieszac z kropelka (hihi) witaminy E i sie posmarowac.
dlaczego? Witamina e sie przeterminowywuje?

> A gdzie takie cudo? W aptekach? A ile kosztuje?
> Z nieba mi spadasz, bo wlasnie dostalam jakiegos makabrycznego
podraznienia,
> cala twarz mnie piecze i wygladam jak burak (jestem rozanolica hehe)

Kupuje sie w aptece. Kosztuje u mnie 11,50 za 30 gramowa tubke .
Naprawde polecam bo warto sprobowac. Jest to rzeczywiscie tluste i na dzien
tak srednio sie nadaje bo buzia sie blyszczy (chociaz ja i z tym sobie
radze... smaruje troche wczesniej , pozniej chusteczka przecieram i na to
podklad puder i jest ok).
Za to na noc smaruje grubsza warstwe. Najbardziej jestem zdziwiona tym ze
to nie zatyka mi porow. Bo nawet maseczka Dax mineraly musialam omijac moj
nochal. A ostatnie dwa dni smarowalam najpierw Lipobase a pozniej mascia
cynkowa na to . I wogole pory mi znikly prawie calkowicie!!! A nosek sie
wcale nie wysuszyl:-)
> Kaska

Kropelka