Re: cudowne dzialanie w prostocie?- lipobase [dlugie]

From: Katarzyna Kulpa <k...@k...net>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: cudowne dzialanie w prostocie?- lipobase [dlugie]
Date: 18 Mar 2003 13:09:26 GMT

On Tue, 18 Mar 2003 14:06:03 +0100, Kropelka <k...@n...serwery.pl> wrote:
: Najpierw stosowalam samo Lipobase. I tyle chyba... buzie mylam plynem do
: higieny intymnej. I pory hmm... nie wiem czy sie zmniejszyly , moze troche
: ale na pewno sie nie powiekszyly czego sie spodziewalam po tak tlustym
: kremie.
: A teraz dwie ostatnie noce robilam tak ze najpierw smarowalam lipobase a na
: to (na nosek) jeszcze masc cynkowa. I pory naprawde sie strasznie
: zmniejszyly!!

a jakie dzialanie ma masc cynkowa? tzn. czy stosuje sie ja na wypryski czy
jeszcze w jakims innym celu?

kasica, co by sobie zmniejszyla pory nad wyraz chetnie
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"