cywilizację

11. Data: 2016-09-16 23:42:39

Temat: Re: cywilizacj?
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-09-16 22:34, obywatel CC uprzejmie donosi:

Kodowanie se ustaw, mistrzu.

12. Data: 2016-09-17 08:43:59

Temat: Re: cywilizację
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Dnia 2016-09-16 23:28, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

> Sporo wołów (roboczych) ostatnio ze wschodu napływa. W ostateczności
> może być to i północny wschód.

Północny wschód, tak... Coś bym wtedy o tym słyszał. Jedźmy, nikt nie woła.

Jarek

--
Słyszę, kędy się motyl kołysa na trawie,
Kędy wąż śliską piersią dotyka się zioła.

13. Data: 2016-09-17 09:49:08

Od: Trybun <C...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-09-16 o 21:46, Wiesiaczek pisze:

> Aż boję się zapytać: Jaka droga?

Doskonale wiemy że oni po dobroci nie ustąpią. Gotowi o swój styl bycia
nawet walczyć, tak że też się boję napisać co jest najskuteczniejszą
metodą aby ich odsunąć od decydowania o kształcie świata.

Margaryny zakazane, ale nie w Polsce niestety.
Cukinia
Bakłażan - letnia miłość na jesień
Jak żyć, co jeść?
Banalnie proste do zrobienia, tanie i pyszne !!