Re: czy mały piekarnik będzie oszczędniejszy od dużego

From: "olo" <o...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: czy mały piekarnik będzie oszczędniejszy od dużego
Date: Wed, 6 Mar 2013 18:05:45 +0100

Użytkownik "Waldemar Krzok"

>Dodatkowo izolacja poprawia sprawność, czyli te izolowane potrzebują mniej
>energii na upieczenie odpowiedniej porcji, niż te nieizolowane. To dla
>tych, co spali na fizyce ;-).

Wiesz ja nawet na termokinetyce nie zasypiałem, ale bez dokładnego rysunku
wraz ze specyfikacją użytych materiałów, ich przewodnictwa cieplnego,
parametrów wymuszanego obiegu powietrza, cech użytej regulacji mocy, nie
ośmieliłbym się ferować w tej sprawie wyroków. O pomstę do nieba zaś wołają
etykietki energetyczne tych wyrobów, które właściwie są tylko pewnym
wskaźnikiem co do mocy użytych w nich elementów grzejnych.

> Czyli na odwrót tego, co pisało zarafiq.

albo i nie :)

pzdr
olo