Re: czy powinnam zmienić lekarza?

Data: 2002-06-25 06:52:48
Temat: Re: czy powinnam zmienić lekarza?
Od: "EDXER" <(nospam)Wadysaw.9358343@pharmanet.com.pl>

Użytkownik "Lira" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
news:af7tm5$kue$1@news.tpi.pl...

> Dlatego moje pytanie: czy powinnam zmienic lekarza? Czy u innego spotkam
się
> z tym samym problemem zbyt kosztownych badań w stosunku do umów z kasami?
>
> Ten sam problem zwi azany jest z różyczką ...
>
> Pozdrawiam Ann
Problem jest znacznie szerszy , niż podany jednostkowy.
1.W Polsce mamy teoretycznie bezpłatną opiekę medyczną, ale nikt nie podał
do publicznej wiadomości co się należy z tytułu opłacania składki
zdrowotnej - czyli zawartości koszyka gwarantowanych świadczeń zdrowotnych .
Już to w formie kwotowej już to enumeratywnie.
Minimalny gwarantowany koszyk zmusiłby do podniesienia składki do
wysokości 11 - 15% ,a to nie jest politycznie poprawne - nie zapewnia
poparcia politycznego w wyborach.
2.Złudzenia są tańsze i lepiej się sprzedają.
3.Parlament nie wyraził zgody na działalność prywatnych kas/towarzystw
ubezpieczeniowych- brak konkurencji nie zmusza do określenia koszyka.