Re: czym zaskoczyc mezczyzne?

Data: 2003-02-04 07:51:19
Temat: Re: czym zaskoczyc mezczyzne?
Od: "Wkn" <w...@w...pl>

wiadomosci news:hopu3vkf1l3tco35ehnfvonfojmdl4te8c@4ax.com...

> ewentualnie mozna bez stroju. o jedzeniu pogadacie pozniej, mysle
> ze jakbys wyskoczyla i zawolala - a jajeczncie chcesz? to sie
> zgodzi...
> K.T. - starannie opakowana

no ja wlasnie cos takiego ogladalam, maz mi przyslal jako jpg:
na zdjeciu widac mloda i ponetna osobe z szerokim usmiechem, dlugimi braz
wlosami, stojaca w korytarzu na wlasnych kopytkach, ale glowe to ona miala
miedzy nogami, a lapkami trzymala sie za nozki, jednym zdaniem: zlozyla sie
jak scyzoryk w czarnym gorseciku. Na wystajacej pupie stal kieliszek z
martini, w tle lezaly porozrzucane dzieciece klocki, a na pierwszym planie
widac meska reke z aktowke i kawalek garnituru.
Calosc byla podpisana: tak nalezy witac meza

Za pare godzin moj maz przychodzi z pracy, otwierajac sobie drzwi z kluczem,
pakuje sie do pokoju, po czym rozczarowany stwierdza:
"no, widze, ze nie zastosowalas sie do instrukcji" :-)))))))))))))))))

wkn