Re: czym zaskoczyc mezczyzne?

Data: 2003-02-04 08:50:13
Temat: Re: czym zaskoczyc mezczyzne?
Od: a...@p...onet.pl

> hej,
> nooo wkopalam sie ze cos zrobie i mimo ze nawet jakos radze sobie w kuchni
> (choc jestem poczatkujaca) ale jakos mam malo pomyslow:((
> wiem,ze ma byc cos miesnego....i niekoniecznie skomplikowanego zebys mi sie
> udalo i zeby  zaskoczyc:))moze  ma ktos jakies propozycje?

Pewnie Ci tym nie pomoge, ale mnie udalo sie ostatnio zaskoczyc i uszczesliwic
meza, gotujac mu na obiad... szare kluski z boczkiem i bialym serem :).
Musielibyscie widziec jego rozanielona mine... Do tej pory odmawialam wykonania
tej potrawy, poniewaz nie czulam sie na silach sprostania wspomnieniu, jak to
meza mama robila :). Gdy moj maz odwiedza babcie, to ona zawsze mu te kluski
robi, bo on taki biedny, zona mu nie gotuje... A tu - prosze, sa szare
kluski :).
Niewtajemniczonych informuje, ze szare kluski sa to kluski kladzone, ktore robi
sie z tartych ziemniakow (surowych), jajka i maki. Istotnie jest to pyszna
sprawa i polecam.

A dla Ciebie propozycja: pieczarki nadziewane mielonym miesem i panierowane.
Podawac z ziemniakami z wody i jakas surowka, najlepiej troche kwasna (moga byc
buraczki). Obiad - pychotka, niezbyt skomplikowany i wykwintny, ale powinno
zadzialac. Jesli sie zdecydujesz daj znac, to podam szczegoly,

Pozdrawiam,
AniaR