Re: diphergan

From: "Jarecki" <j...@p...com>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: diphergan
Date: Wed, 10 May 2000 09:42:14 GMT

Bazyl napisał(a) w wiadomości: <3919178d$1@news.vogel.pl>...

>Czy Twoim zdaniem mamy są na tyle głupie, że nie zrozumieą odpowiedzi i
>powinny trwać w błogiej nieświadomości i podawać dzieciom wszystko co
>przepisał jakiś lekarz. Nie widziałeś nigdy błednie wystawionej recepty,
>na zły lek?
>Ja wolę wiedzieć, zwłaszcza, że o dipherganie właśnie słyszałam
>nieciekawe informacje.
>A Ty napisałeś na dzieciach o dipherganie bardzo "pogodnie" co kłóciło
>się z moimi informacjami.
>Tatiana

Nie sadze, zebym cos takiego sugerowal. Daleki jestem od tego. Ale
przyznasz, ze co innego jest grupa "medycyna" a co innego "dzieci".
Nie kazdy ma mame lekarza i nie kazdy musi od razu przyswoic sobie
bez strachu przeczytany tu tekst. Jezeli chcesz to prosze bardzo, na tej
grupie mozemy sobie szczegolowiej podyskutowac na wybrane tematy.
Dla pacjenta w zasadzie powinna wystarczyc ulotka dolaczana do leku.
Gdyby wszyscy tak wyolbrzymiali dzialania uboczne kazdego leku,
a prawie kazdy lek je ma, zaden lekarz nie moglby skutecznie prowadzic
swojego leczenia.

>Nie widziałeś nigdy błednie wystawionej recepty,
>na zły lek?

Owszem, jezeli chodzi o sprawy techniczne z tym zwiazane. Natomiast
nie do mnie nalezy ocena wyboru leku przez danego lekarza. To on jest
przeciez wyksztalcony w dziedzinie pomocy chorym i mysle, ze nalezy
sie mu chociaz minimum zaufania. Jezeli zas masz az takie watpliwosci
to idz do innego lekarza. W kazdym razie nie sugeruj ze lekarz nie wie
co robi. Diphergan jest lekiem zarejestrowanym w Polsce, dopuszczonym
do legalnego obrotu i kazdy lekarz moze nim swobodnie dysponowac,
zgodnie ze swoja najlepsza wiedza. A to, ze jest to starszy lek i dziala
psychotropowo to jeszcze nie tragedia (patrz post wyzej). Aspiryna
tez jest starym lekiem o ogromnej ilosci dzialan ubocznych a jednak
jest najpopularniejszym NLPZ.
Moje zas "pogodne" potraktowanie Dipherganu wyniknelo li tylko
z potrzeby sprostowania blednych informacji (narkotyk!! SIC!!) przesla-
nych przez Ciebie na grupe i mogacych szkodzic dobrej wiedzy grupowiczow.
Choc przez upor nie chcesz zauwazyc, ze w zadnym poscie nie polecalem
stosowania tego leku bez konsultacji z lekarzem!

PS. Eurespal nie ma nic wspolnego z homeopatia - kolejny ooooops! :-(((

Zycze zdrowia

Jarek.