Odp: diphergan

Data: 2000-05-10 23:14:38
Temat: Odp: diphergan
Od: "Jarecki" <j...@p...com>

Użytkownik Bazyl <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...

> :-(((
> napisałam CHYBA i że głowy nie dam - więc o co chodzi? Te uśmieszki
> chyba nieporzebne.

To nie sa usmieszki tylko smuteczki. Ale moze faktycznie masz racje, ze sa
zbedne. W kazdym razie naprawde cenie Cie jako mojego dyskutanta i nie
chcialbym miec w Tobie wroga.
BTW w dalszym ciagu twierdze, ze nie kazda informacja przynosi zamierzony
rezultat. Przeniesienie "zywcem" suchej, medycznej informacji na grupe
dzieci,
gdzie na pewno nie wszyscy ja w zamierzony przez Ciebie sposob odbiora
bez zdania komentarza uwazam za niezbyt udany pomysl. Chyba, ze juz wtedy
napisalabys od siebie to co teraz:

> chciałam tylko, żeby mamy nie traktowały dipherganu jak środka na złe
> samopoczucie w podróży, a żeby zdawały sobie sprawę z tego co to jest!

a jest to zupelnie zbiezne z moja opinia napisana tam:

> Chodzilo mi tylko o to aby mamy nie zaczely tego leku
> uzywac bez wiedzy pediatry (na zasadzie jedna mama - drugiej mamie na
> laweczce w parku) gdyz wtedy wlasnie mozna silniejszym lekiem zaszkodzic.

I o co sie sprzeczac?

Z mojej wieloletniej praktyki moge zacytowac mnostwo przykladow slabej
znajomosci lekow niekoniecznie przez osoby niewyksztalcone. Niejeden to raz
musialem tlumaczyc, ze czopki sa nie tylko na obstrukcje a nie kazdy syrop
jest na kaszel itp. I nie ma to nic wspolnego z tym abym kogokolwiek uwazal
za glupiego. Wrecz przeciwnie. Jeden chwyci w lot a drugi zacznie watpic
w skutecznosc leczenia. Ja np. nie znam sie na reperacji samochodow i
zawsze wdzieczny jestem mechanikowi, ktory gada do mnie "po ludzku"
a nie grypsera. Zawsze wiec staram sie cos wytlumaczyc z mojej dziedziny
biorac pod uwage mojego najslabiej obznajomionego z tematem adwersarza.
Jesli odebralas to inaczej - przepraszam, nie bylo to moim zamiarem.

Pzdr.

Jarek.