Re: dlaczego chleb na zakwasie ma biala skorupe?

Data: 2009-08-22 10:49:14
Temat: Re: dlaczego chleb na zakwasie ma biala skorupe?
Od: szadok <s...@t...pl>

Dnia 21.08.2009 Panslavista <p...@w...pl> napisał/a:

> Pod koniec pieczenia spryskaj powierzchnię chleba wodą z cukrem i wsuń
> spowrotem do piekarnika. Temperarura pieczenia to 160 stopni, możesz pod
> koniec podnieć na 170- 180 na jakieś 10 min.

A ja nie polecam dodatku cukru. Słodkawy posmak jest wyraźnie wyczuwalny
w skórce. I wyjątkowo nienaturalny. Wiem, bo próbowałem takiej metody.
BTW: ja piekę chleb 180 - 200 a chwilami nawet i więcej jak chcę właśnie
przyrumienić.

pzdr, szadok
--
'To jest cnota nad cnotami - trzymać język za zębami'
śp. babcia